روابط عمومی یکی از نقاط قوت هر سازمان است
کد خبر: 4147847
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
رئیس دانشگاه تبریز:

روابط عمومی یکی از نقاط قوت هر سازمان است

صفر نصراله‌زاده با بیان اینکه روابط عمومی به‌عنوان هنر هشتم یکی از نقاط قوت هر سازمان محسوب می‌شود، گفت: مهم‌ترین نقش روابط عمومی در دیده شدن یک سازمان است و دانشگاه‌ها نیز از این موضوع مستثنا نیستند.

صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، صفر نصراله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز، امروز، 24 خردادماه، در مجمع مدیر و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه، با بیان اینکه روابط عمومی به‌عنوان هنر هشتم یکی از نقاط قوت هر سازمان محسوب می‌شود، اظهار کرد: مهم‌ترین نقش روابط عمومی در دیده شدن یک سازمان است و دانشگاه‌ها نیز از این موضوع مستثنا نیستند و مخصوصاً جذب دانشجویان از تمامی نقاط کشور و حتی دانشجویان خارجی در سایه دیدن شدن دانشگاه و امکاناتش به وقوع می‌پیوندد.

وی ادامه داد: اگر یک سازمان دیده نشود،گویا وجود خارجی ندارد و وظیفه‌ اصلی این است که یک سازمان را آنطور که است، نشان دهد. اگر یک سازمان به درستی و بدون دروغ معرفی  شود، مورد رضایت خداوند و مردم قرار می‌گیرد.

نصراله‌زاده با بیان اینکه روشنگری ابهامات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص سازمان، برعهده‌ روابط عمومی است، گفت: تمامی توفیقات و پیشرفت‌های آموزشی، پژوهشی، علمی و... دانشگاه مرهون فعالیت‌های روابط عمومی در نشان دادن عملکرد دانشگاه است و مطمئن باشید هرکاری که برای خدا و از روی صداقت باشد، نتیجه‌ی موفقیت آمیزی در پی خواهد داشت.

رئیس دانشگاه تبریز تأکید کرد: شما به‌عنوان کارشناسان روابط عمومی می‌توانید با ایفای نقش به‌صورت بین‌المللی، فعالیت‌های دانشگاه را حتی به سایر کشورها نیز نشان دهید. در داخل دانشگاه نیز سعی کنید با رعایت عدالت، هر مدیر، مسئول ورئیس دانشکده‌ای که کار شاخصی انجام می‌دهد، نشان دهید تا باعث ایجاد رقابت سالم بین مدیران دانشگاه شوید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه نحوه‌ برخورد صحیح و با نیروی انسانی، مهم‌ترین عامل پیشرفت در هر سازمان است، خاطرنشان کرد: برهمین اساس ما اولویت کار خود را در ابتدای قبول مسئولیت ریاست دانشگاه، پرداخت بدهی‌های دانشگاه به کارکنان و اساتید قرار دادیم چراکه معتقد هستیم ادای دین حق الناس در اولیوت اصلی قرار دارد و ما هرگز نمی‌توانستیم به بهانه‌ پیشرفت و توسعه‌ دانشگاه، حق الناس را نادیده بگیریم.

نصراله‌زاده با اشاره به افزایش پاداش در سال گذشته گفت: جو سنگینی در وزارت و سازمان برنامه و بودجه علیه این تصمیم به وجود آمد ولی ما روی حرف خود ایستادیم چراکه اعتقاد داشتیم اگر کار کارشناسی باشد و قابل دفاع خواهد بود و همه‌ی تلاش ما در راستای برقراری عدالت بوده و خواهد بود.

انتهای پیام
captcha