هدف دشمن انهدام هویت فرهنگی و نهاد خانواده است
کد خبر: 4147998
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
استاندار آذربایجان‌شرقی:

هدف دشمن انهدام هویت فرهنگی و نهاد خانواده است

عابدین خرّم با اشاره به اینکه پدیده کشف حجاب یک پدیده برنامه‌ریزی‌ و هدایت‌شده است، گفت: دشمن کاملا بر روی این موضوع سرمایه‌گذاری کرده و هدف نهایی آن، انهدام هویت فرهنگی و نهاد خانواده است که باید نسبت به این مسئله حساسیت داشته باشیم.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 25 خردادماه در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان، بر ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و مراکز اداری و خدمات‌رسان در حوزه عفاف و حجاب تأکید کرد و خواستار تشکیل کمیته تخصصی نظارت ذیل قرارگاه عفاف و حجاب استان شد.

وی تشکیل این کمیته را شرط اثربخشی اقدامات قرارگاه دانست و گفت: وظایف همه دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب مشخص است و همه باید به وظیفه خود عمل کنند.

خرم با اشاره به اینکه پدیده کشف حجاب یک پدیده برنامه‌ریزی‌ و هدایت‌شده است، افزود: دشمن کاملاً بر روی این موضوع سرمایه‌گذاری کرده و هدف نهایی آن، انهدام هویت فرهنگی و نهاد خانواده است که باید نسبت به این مسئله حساسیت داشته باشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه ترک فعل دستگاه‌ها در این حوزه به دستگاه‌های نظارتی و قضایی گزارش می‌شود، گفت: باید مراقبت کنیم که در فضاهای اداری و مراکز خدمات‌رسان، قانون رعایت شود و شرط تحقق این امر، نظارت و ارزیابی عملکردهاست.

وی همچنین بر تقویت اقدامات تبلیغی با تکیه بر روش‌های هنرمندانه، مطالعه‌شده و متناسب با ذائقه جامعه، به‌روزرسانی تجهیزات کنترلی و نظارتی، جدی گرفتن تذکر لسانی در مراکز ارائه خدمات مانند فرودگاه و ایجاد فروشگاه‌های عرضه لباس‌های مناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی در نقاط مختلف شهر تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha