دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی اهتمام ویژه‌ای به موضوع هویت دینی داشته باشند
کد خبر: 4148620
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی اهتمام ویژه‌ای به موضوع هویت دینی داشته باشند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ادارات استان باید توجه و اهتمام ویژه‌ای به موضوع هویت دینی و ملی داشته باشند و برنامه‌های خود را در این خصوص ارائه کنند.

تراب محمدی، معاون استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 28 خردادماه، در جلسه گروه کاری ورزش و جوانان استان، گفت: ادارات استان باید توجه و اهتمام ویژه‌ای به موضوع هویت دینی و ملی داشته باشند و برنامه‌های خود را در این خصوص ارائه کنند. 

وی افزود: اگر الگوی‌های هویت دینی و ملی به شکل صحیح تبیین شود ناهنجاری‌ها در جامعه کاهش خواهد یافت.

محمدی، خاطرنشان کرد: هرگونه کم‌توجهی به موضوع فرهنگ و هویت منجر به افزایش ناهنجاری‌ها می‌شود، لذا در این زمینه بایستی اقدامات مؤثری انجام گیرد.

امیر تقی‌زاده، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه گفت: اقدامات قابل‌توجهی در خصوص اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی‌شده و بایستی همکاری بیشتری با سایر دستگاه‌های دولتی صورت گیرد.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی همچون گفتگوی جوانان با مسئولین از جمله برنامه‌های پرطرف‌دار و پرمخاطب بوده است که می‌تواند اتفاقات جالبی را رقم زند.

تقی زاده، همچنین انجام طرح‌های سرباز مهارت و همکاری با مساجد را مهم شمرد و خاطرنشان کرد: تقسیم وظایف برنامه‌های هویت ملی و دینی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که نیازمند توجه جدی ارگان‌ها بوده و در همین زمینه بایستی ادارات و ارگان‌های دولتی برنامه‌های خود را ارائه کنند.

انتهای پیام
captcha