چراغ خانه مطبوعات اردبیل باید روشن بماند
کد خبر: 4148758
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
مدیرکل ارشاد استان اردبیل:

چراغ خانه مطبوعات اردبیل باید روشن بماند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره مطبوعات استان گفت: چراغ خانه مطبوعات اردبیل باید روشن بماند.

 خانه مطبوعات اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، مراسم رونمایی از پوستر جشنواره مطبوعات ۲۸ خرداد ماه در سالن جلسات اداره ارشاد اردبیل برگزار شد. امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم با اشاره به این‌که در برگزاری این دوره از جشنواره مطبوعات، شهرداری اردبیل، اداره کل امور مالیاتی، بسیج رسانه و ستاد بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان و خانه مطبوعات همکاری خواهند کرد، افزود: این جشنواره صرفا به داوری آثار و اهدای جوایز بسنده نخواهد کرد و سعی داریم با حضور پرشور اصحاب مطبوعات و رسانه استان به مدت دو روز شاهد نمایش آثار مکتوب و رسانه‌ای باشیم.

وی ادامه داد: در این جشنواره کارگاه‌های تخصصی برگزار و از چهره‌های مطرح رسانه‌ای کشور دعوت خواهد شد تا یک دورهمی و محفل صنفی برای اصحاب رسانه استان ایجاد شود. رجبی از برگزاری بخش‌های متعدد در این جشنواره و هم‌چنین بخش ویژه با موضوع کنگره ۳۴۰۰ شهید استان خبر داد و اظهار کرد: چراغ خانه مطبوعات استان باید همواره روشن بماند. رجبی تصریح کرد: خانه مطبوعات استان به‌دلیل عدم توان مالی بسته شده بود که با برگزاری جلسات تدابیر لازم اتخاذ و مکان آن برای استفاده‌های اهالی رسانه تنطیف شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استان اردبیل به‌عنوان استان کم‌برخوردار در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور محسوب شد و مطبوعات استان شامل برخی مزایای قانونی واقع شدند. رجبی ضمن بیان این‌که این اداره کل مکاتباتی با سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، امور اقتصادی و دارایی استان و استانداری در جهت تقسیم عادلانه آگهی‌های دولتی انجام داده است، اضافه کرد: انتظار داریم ادارات دولتی هرگونه آگهی خود را برای چاپ در روزنامه‌های سراسری در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد قرار دهند تا شاهد شخصی‌سازی توزیع آگهی‌ها در ادارات استان نباشیم.

انتهای پیام
captcha