پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت عید غدیر خم در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 4151619
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت عید غدیر خم در تبریز برگزار می‌شود

شهردار تبریز، از برگزاری رویداد پیاده‌روی خانوادگی در تبریز خبر داد و گفت: رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با مشارکت شهرداری برای نخستین بار به مناسبت گرامیداشت عید بزرگ غدیر خم برگزار می‌شود.

پیاده‌روی خانوادگی، عید غدیر

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز امروز، 10 تیرماه، از برگزاری رویداد پیاده‌روی خانوادگی در تبریز خبر داد و گفت: رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با مشارکت شهرداری برای نخستین بار به مناسبت گرامیداشت عید بزرگ غدیر خم برگزار می‌شود.

وی افزود: شهرداری تبریز با پیش‌بینی برنامه‌هایی متنوع، در تکاپوی گرامیداشت و برگزاری شکوهمند بزرگترین عید مسلمانان و شیعیان برآمده و در این راستا نیز برنامه‌های گسترده و متنوعی در سطح شهر تدارک دیده است.

هوشیار، تصریح کرد: این رویداد بزرگ در دو مسیر برپا خواهد شد که مسیر نخست شامل میدان شهید بهشتی تا مصلی اعظم امام خمینی (ره) و مسیر دوم میدان فجر (باغ گلستان) تا مصلی اعظم امام خمینی (ره)  تبریز خواهد بود.

شهردار تبریز ادامه داد: این مراسم ساعت ۱۸ روز پنج شنبه ۱۵ تیرماه در مبداهای مشخص شده در دو مسیر آغاز خواهد شد و در طول مسیر نیز ۱۰ نقطه جهت اجرای برنامه های نورافشانی پیش بینی شده است.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی، مذهبی در طول مسیر این رویداد بزرگ پیاده روی خبر داد و گفت: مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز با برپایی نمایشگاه‌های مناسبتی و ویژه در این دو مسیر همراه شهروندان تبریزی خواهند بود.

هوشیار، همچنین خاطرنشان کرد: در انتهای این برنامه که در محل محوطه مصلی اعظم امام خمینی (ره) برپا خواهد شد، به قید قرعه از میان شرکت کنندگان برای ۱۴ نفر هزینه سفر به کربلای معلی و برای ۱۴ نفر نیز دوچرخه اهداء می‌شود.

وی با دعوت از کلیه شهروندان تبریزی برای حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی گفت: شهرداری تبریز با گرامیداشت اعیاد بزرگ و مهم شیعیان تلاش دارد همواره در کنار مردم بوده و برای ترویج روحیه نشاط و شادابی اقدام کند.

انتهای پیام
captcha