دشمنان مکتب ارزشی و فرهنگ اسلامی ما را نشانه رفته‌اند
کد خبر: 4152537
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

دشمنان مکتب ارزشی و فرهنگ اسلامی ما را نشانه رفته‌اند

شهردار تبریز، با بیان اینکه دشمنان مکتب ارزشی و فرهنگ اسلامی ما را نشانه رفته‌اند، گفت: در این حوزه نباید کوتاهی کنیم و در تمامی زمینه‌های فرهنگی، مطالبات خود را بیان کنیم.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، امروز، 13 تیرماه، در نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور در تبریز، انقلاب اسلامی را تبلور انسجام و وحدت در ایران اسلامی دانست و گفت: گردهمایی امروز نشانگر وحدت در ایران اسلامی است و به مثابه فرشی بوده که نقش و نگار زیبای آن، فرهنگ‌های مختلف ایران عزیزماست.

وی افزود: تنوع و گوناگونی در حوزه فرهنگ در صورت تجمیع می‌تواند نقش موثری در مکتب اسلامی ایفا کند و در عین حال، در سطح بین‌المللی نیز نگاهی مطالبه گرانه به ما بدهد.

هوشیار، با بیان اینکه دشمنان مکتب ارزشی و فرهنگ اسلامی ما را نشانه رفته‌اند گفت: در این حوزه نباید پا پس بکشیم و در تمامی زمینه‌های فرهنگی، مطالبات خود را بیان کنیم،

شهردار تبریز، به جایگاه فرهنگ در این دوره از مدیریت شهری تبریز اشاره و اظهار کرد: در این دوره از شورای اسلامی شهر چهره‌های فرهنگی زیادی هستند که حضور آنان یاری‌گر ما در اجرای برنامه های فرهنگی است.

وی اضافه کرد: در سایه این همدلی و همراهی، شهرداری تبریز برای اولین بار در سال ۱۴۰۲ پیوست فرهنگی پروژه‌ها را به همراه بودجه تقدیم شورای اسلامی شهر کرد و این اولین قدم در مسیر اعتلای فرهنگ تبریز است که طی آن چهار هزار برنامه فرهنگی و ورزشی تدوین و برای اجرا طی سال جاری آماده شده است.

انتهای پیام
captcha