ماموریت تشکل‌های دانش آموزی، تشکیل تمدن نوین اسلامی است
کد خبر: 4153168
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

ماموریت تشکل‌های دانش آموزی، تشکیل تمدن نوین اسلامی است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: وظیفه اصلی تشکل‌های دانش آموزی و دانشجویی هویت بخشیدن به نوجوانان و جوانان و فراهم کردن مقدمات شکل گیری تمدن نوین اسلامی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

تراب محمدی، معاون استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، روز گذشته ۱۵ تیرماه، در مراسم تودیع و معارفه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان اظهار کرد: وظیفه اصلی تشکل‌های دانش آموزی و دانشجویی هویت بخشیدن به نوجوانان و جوانان و فراهم کردن مقدمات شکل گیری تمدن نوین اسلامی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به تاریخچه تشکیل این اتحادیه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی از سال ۱۳۵۸ و با فرمان امام راحل(ع) حیات رسمی خود بعد از انقلاب اسلامی را برای حراست از دستاوردهای انقلاب و تحقق ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و جهت بخشیدن به فعالیت‌های صنفی دانش‌آموزان مسلمان و متعهد آغاز کرد.

محمدی، با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب و تداوم نقشه‌های پلید و شوم آنان افزود: دشمن امروز با صف آرایی به دنبال دروغ پراکنی برای فریب جوانان و نوجوانان است تا آنها را وارد خیابان‌ها کند.

معاون استاندار اذربایجان شرقی، اظهار کرد: دشمن با ابزارهای رسانه‌ای و دروغ پراکنی طوری ذهن‌ها را درگیر می‌کند که برخی جوانان و نوجوانان دوستان را دشمن و دشمنان را دوست به حساب می‌آورند، از این رو باید دشمن را شناخت تا جای دوست و دشمن عوض نشود.

محمدی گفت: تشکل‌های دانش آموزی فرصتی گرانبها برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان جامعه است؛ دانش آموزان در این تشکل‌ها با پذیرش مسئولیت‌های مختلف، حس هویت دینی و ملی و مسئولیت پذیری را در طول دوران فعالیت در تشکل تمرین می‌کند و با پایان تحصیلات با کوله باری از تجربه و علم به جامعه تحویل داده می‌شوند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات محمدتقی حمیدی نیا، مسئول سابق اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان شرقی، حامد بالازاده به عنوان مسئول جدید این تشکل دانش آموزی معرفی شد.

انتهای پیام
captcha