عزت مردم ایران زمین مدیون مکتب متعالی اسلام است
کد خبر: 4154638
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

عزت مردم ایران زمین مدیون مکتب متعالی اسلام است

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه عزت و آبروی مردم ایران زمین مدیون مکتب متعالی اسلام است، اظهار کرد: بر همین اساس و طبق آموزه‌های دینی و مذهبی باید خادم این ملت باشیم، چون خیر و سعادت دنیوی و اخروی همه مدیران در همین امر نهفته است.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابطظ عمومی شهرداری تبریز، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، 21 تیرماه، در اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور در تبریز، فصای همدلی موجود بین دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور و به خصوص آذربایجان‌شرقی را دلگرم کننده خواند و گفت: همت و تلاش مدیران به خصوص در مدیریت شهری باید معطوف به خدمات رسانی ایده آل به مردم باشد.

وی با بیان اینکه عزت و آبروی مردم ایران زمین مدیون مکتب متعالی اسلام است، اظهار کرد: بر همین اساس و طبق آموزه‌های دینی و مذهبی باید خادم این ملت باشیم، چون خیر و سعادت دنیوی و اخروی همه مدیران در همین امر نهفته است.

عباسقلی‌زاده ادامه داد: امروز شاهد وحدت و یکدستی بسیار خوب در کشور هستیم که این وحدت همدلانه باید در خدمت مردم به کار گرفته شود و نباید مردم متحمل، بابصیرت و متدین کشور از بی تدبیری برخی مدیران ناراضی باشند.

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه هر کس در فریب و توطئه‌های شبانه‌روزی دشمن گرفتار شود بی‌شک شکست می‌خورد، یادآور شد: طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر فرد با هر مقام و منسبی به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی و رهبران اعتماد کرده اند، عزت‌مند شده‌اند.

وی همدلی موجود بین دستگاه های اجرایی آذربایجان‌شرقی به خصوص کلانشهر تبریز را امیدوارکننده خواند و گفت: بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در کنار مجموعه شهرداری تبریز همدلی خوبی حاکم شده است که این امر باید در خدمت به مردم نتیجه بخش شود.

عباسقلی‌زاده، با اشاره به برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی در سال‌‌جاری، اظهار کرد: از تلاش‌های بی‌دریغ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز جهت پیشقدمی و حمایت از برگزاری هرچه بهتر این کنگره ملی قدردانی می کنم.

انتهای پیام
captcha