حجاب عامل استحکام بنیاد خانواده‌ها است
کد خبر: 4155015
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

حجاب عامل استحکام بنیاد خانواده‌ها است

امام جمعه اهر حجاب را عامل حفظ و استحکام بنیاد خانواده عنوان کرد و گفت: امروز از ضروریات جامعه توجه جدی به مسئله حجاب و عفاف است.

حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، امروز، 23 تیرماه، در همایش حجاب و عفاف شهرستان اهر، حجاب را عامل حفظ و استحکام بنیاد خانواده عنوان کرد و گفت: امروز از ضروریات جامعه توجه جدی به مسئله حجاب و عفاف می‌باشد. 

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان و استکبار جهانی ترویج فرهنگ بی‌حجابی و بی بندوباری در کشور است، افزود: مسئله حجاب اسلامی بسیار مهم است و در این خصوص از صدر اسلام تاکنون آیات و روایات متعددی نقل شده و از این رو اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی بسیار مهم است.

حاجی‌زاده، به توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی در خصوص ترویج بی‌حجابی و بی بندوباری در ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با ترویج فرهنگ بی‌حجابی و به خطر انداختن نوامیس، قصد از بین بردن دین و به دست آوردن دنیای خود و در نهایت غارت منابع ایران اسلامی را دارند که باید آگاه و هوشیار باشیم.  

امام جمعه اهر، عنوان کرد: دیگر آثار حجاب و عفاف رشد فضایل انسانی، اخلاق و علم و همچنین حفظ ارزش و شخصیت والای زنان، محبوبیت زن در برابر همسر و افزایش صمیمیت در خانواده‌ها و در نهایت تقویت مسئله ازدواج، حفظ آرامش،  بقا و عدم استرس و دلهره در جامعه و… است.

انتهای پیام
captcha