ویژه‌برنامه «همسنگر طوفان» در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 4155524
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

ویژه‌برنامه «همسنگر طوفان» در تبریز برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از برگزاری ویژه‌برنامه همسنگر طوفان با حضور مردم ولایتمدار تبریز، چهارشنبه، ۲۸ تیرماه در مرکز همایش‌های بین المللی خاوران خبر داد.

حجت الاسلام برگی، رئیس شورای شهر تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، روز گذشته، 25 تیرماه گفت: آیین تجلیل از سردار حاج محمد تقی اوصانلو در قالب ویژه برنامه «همسنگر طوفان» با حضور مردم ولایتمدار تبریز، چهارشنبه، ۲۸ تیرماه ساعت ۱۰ صبح در مرکز همایش‌های بین المللی خاوران برگزار می‌شود.

وی افزود: شهر تبریز در روزهای گذشته میزبان همایش بزرگ زنده نامان بود که تعدادی از مفاخر شهرمان در این همایش تجلیل شدند و اینک با برگزاری ویژه‌برنامه «همسنگر طوفان» زحمات و مجاهدت‌های سردار سرتیپ پاسدار حاج محمدتقی اوصانلو مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: این آیین تجلیل به پاس یک عمر مجاهدت این سردار بزرگوار در راه اسلام و انقلاب اسلامی به خصوص در دفاع از حریم آل الله و مبارزه با گروهک‌های تکفیری و جانفشانی‌های وی در شمالغرب کشور که امنیت و آرامش این منطقه مرهون تلاش‌های شبانه روزی ایشان است برگزار می‌شود.

برگی با تأکید بر رویکرد فرهنگی و اجتماعی ششمین دوره شورای اسلامی کلانشهر تبریز، اظهار کرد: تجلیل و پاسداشت پیشگامان علمی، فرهنگی و جهادی یکی از محورهای اصلی مورد تأکید شورای ششم است و در راستای گسترش فرهنگ ایثار و جهاد همواره در امر بزرگداشت مقام ایثارگران کوشا بوده‌ایم.

انتهای پیام
captcha