پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی شهادت بسیجی «امیر حسین‌پور»
کد خبر: 4155719
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی شهادت بسیجی «امیر حسین‌پور»

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی، با صدور پیامی مشترک شهادت مظلومانه فرزند رشید آذربایجان بسیجی دلاور «امیر حسین‌پور» را تسلیت گفتند.

بسیجی شهید، امیر حسین پور

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی، با صدور پیامی مشترک شهادت مظلومانه فرزند رشید آذربایجان بسیجی دلاور «امیر حسین‌پور» را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

شهادت مظلومانه فرزند رشید و شجاع آذربایجان بسیجی دلاور "امیر حسین‌پور" که در حین ماموریت گشت‌های تامینِ امنیتِ پایدار و محله محور به نام گشت رضویون توسط یک فرد مورد تهاجم قرار گرفته و از ناحیه سر و چشم به شدت مجروح و بعداز 4 روز به لقاء الله شتافت و دلهای ما داغدار کرد.

ملت قدرشناس آذربایجان و تبریز سوگوار جوانان برومندی است که برای حفظ امنیت و آسایش و آرامش هموطنان خود از جان عزیز و خون پاک خود گذشت و در تاریخ سراسر حماسه این خاک سربلند ، جاودانه شد.

اینجانبان با ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای وطن و با تسلیت این ضایعه دردناک به آحاد ملت شهید پرور خطه آذربایجان، خانواده‌های داغدار، همرزمان این عزیزان در بسیج قهرمان، از خداوند متعال برای این شهید والامقام  علودرجات و برای بازماندگان و منسوبین این عزیز سفر کرده صبر و اجر مسألت داریم.

انتهای پیام
captcha