جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا از لحاظ امنیت حرف اول را می‌زند
کد خبر: 4156406
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
حجت‌الاسلام آل‌هاشم:

جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا از لحاظ امنیت حرف اول را می‌زند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاورد مبارزه مردمی است که از جان و مال خودشان گذشته‌اند، گفت: هشت سال دفاع مقدس سند گرانبهای فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌ آنهاست که امروز به برکت خون پاک شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، جمهوری اسلامی ایران در جهان از لحاظ امنیت حرف اول را می‌زند.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 28 تیرماه، در مراسم تجلیل از سردار محمدتقی اوصانلو، از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این مراسم را تجلیل از کسی دانست که سال‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس از مردم و ایران اسلامی حفاظت کرده و بعد از جنگ نیز در هر جایی که امنیت به خطر افتاده حضور داشته است.

وی اظهار کرد: اوصانلو سردار پرافتخار آذربایجان و زنجان در دفاع از حرم حضرت زینب(س) هم آرام ننشست و راهی جبهه‌ها شد و با آزادسازی شهرهای مختلف سوریه از چنگ داعشیان دل حاج قاسم سلیمانی و نیروهای مقاومت را شاد کرد.

آل‌هاشم، هدف دشمنان نظام اسلامی را ایجاد ناامنی و مشکلات و در نهایت تجزیه ایران اعلام کرد که در نهایت این هدف را در حوادث سال قبل با صدای بلند فریاد زدند، اما نقشه دشمن پیاده نشد چون مانع بزرگی در شمالغرب به نام قرارگاه حمزه سیدالشهدا و شخص سردار اوصانلو در مقابل آنها بود.

امام جمعه تبریز، با بیان اینکه ما به نسبت یک دهه قبل از امنیت قابل قبولی در شمال غرب کشور برخورداریم، یادآور شد: به دلیل مسئولیتی که آن زمان در ارتش داشتم، وجب به وجب شمالغرب را دیده‌ام و مگر می‌شد که بعد از ساعت چهار عصر در مناطق معمولی که امروز رفت و آمد شبانه روزی داریم، عبور و مرور کرد؟ اما امروز این امنیت به برکت فداکاری امثال سردار اوصانلو فراهم شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاورد مبارزه مردمی است که از جان و مال خودشان گذشته‌اند و هشت سال دفاع مقدس سند گرانبهای فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌ آنهاست که امروز به برکت خون پاک شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، جمهوری اسلامی ایران در جهان از لحاظ امنیت حرف اول را می‌زند.

آل‌هاشم، پاسداری از دین و میهن را تاج کرامتی برشمرد که هر قوم و ملتی به آن مفتخر می‌شوند، عزت می‌یابند و خداوند به میزان تلاششان در محافظت از دین و کشورشان بر عزت و افتخارشان خواهد افزود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: رشادت‌های سردار اوصانلو و دفاع از مناطق غرب به ویژه شمال غرب در مقابل گروهک‌های تروریستی موجب شد تا این سردار پرافتخار اسلام نشان فتح را از دستان مبارک فرماندهی معظم کل قوا دریافت کند و البته مسائل امنیتی اجازه نمی‌دهد تا درباره ابعاد رشادت‌های این سردار بزرگ و خستگی ناپذیر بیش از این صحبت کنم، اما تاریخ درباره او قضاوت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha