ایمان و امید ضامن توسعه کشورمان در عرصه‌های مختلف خواهد بود
کد خبر: 4157089
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی:

ایمان و امید ضامن توسعه کشورمان در عرصه‌های مختلف خواهد بود

حجت‌الاسلام انوری، اظهار کرد: داشتن ایمان و امید مهمترین معقوله و بزرگ‌ترین پشتوانه برای رشد و پیشرفت دانشجویان است و در آینده ضامن توسعه کشورمان در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

حجت الاسلام انوری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمد انوری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، امروز، 31 تیرماه، در آیین اختتامیه طرح حامیم در دانشگاه تبریز، گفت: طرح حامیم، طرح نوپای است و امسال دومین دوره آن با حضور گسترده دانشجویان دانشگاه‌های استان برگزار شد.

وی افزود: اولین دوره این طرح بعد از شیوع همه گیری کرونا و بعد از یک و نیم ماه از بازگشایی دانشگاه‌ها به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد که در اولین دوره برخی کاستی‌ها و مشکلاتی وجود داشت، ولی با این وجود ما به خاطر برگزاری موفق و پورشور این طرح در تابستان سال گذشته، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان به عنوان نهاد استانی برتر انتخاب شد.   

انوری، با تاکید بر اینکه طرح حامیم در راستای، کنار و همسوی دیگر طرح‌ها از جمله طرح ولایت برگزار می‌شود، تصریح کرد: نیروسازی، توانمند‌سازی و به صحنه آوردن دانشجویان متعهد، پرتلاش و انقلابی از جمله رسالت مهم طرح حامیم است که امیدواریم با تدوین و اجرای برنامه های متنوع و مختلف به اهداف تعیین شده برسیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه شعار امسال طرح حامیم2 تقویت ایمان و امید بوده است، اظهار کرد: داشتن ایمان و امید مهمترین معقوله و بزرگ‌ترین پشتوانه برای رشد و پیشرفت شما دانشجویان است و در آینده ضامن توسعه کشورمان در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود برگزاری برنامه‌های معنوی از جمله برپایی نماز جماعت و دیگر فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی را از جمله ویژگی‌های طرح حامیم 2 بیان کرد و یادآور شد: در سال آینده برنامه‌های متنوع و بهتری در همین راستا برگزار خواهد شد.

انوری، در خاتمه ضمن تشکر ویژه از میزبانی شایسته دانشگاه تبریز گفت: این دانشگاه با تمام توان و ظرفیت در اختیار طرح حامیم 2 بود و در این ارتباط باید از تمامی دست اندرکاران و مسئولان دانشگاه تبریز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha