بررسی زمینه‌های همکاری مشترک جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی و شرکت عمران سهند
کد خبر: 4159679
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

بررسی زمینه‌های همکاری مشترک جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی و شرکت عمران سهند

با هدف بررسی زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف جلسه مشترک رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند برگزار شد.

جهاددانشگاهی، شرکت عمران سهند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، جلسه مشترک رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با هدف بررسی زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف جلسه مشترک رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، امروز، 10 مردادماه برگزار شد.

علی‌اصغر فاتحی‌فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، در این نشست ضمن معرفی کامل سازمان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، پزشکی و پژوهشی، رویکردهای جدید جهاددانشگاهی استان را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه در رویکردهای جدید سازمان جهاددانشگاهی استان بنا داریم فعالیت‌های این سازمان را در شهر جدید سهند توسعه دهیم، افزود: با توجه به افزایش جمعیت شهر جدید سهند و نیاز شهروندان ساکن در این منطقه به آموزش‌های مختلف، مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی در شهر جدید سهند راه‌اندازی می‌شود.

فاتحی‌فر ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز در خصوص آموزش ضمن خدمت کارکنان شرکت عمران سهند همکاری نزدیک داشتیم و بازهم آماده برگزاری این دوره‌های آموزشی و سایر دوره‌های تخصصی با این شرکت هستیم.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، همچنین در خصوص فعالیت تعاونی مسکن جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: جهاددانشگاهی تاکنون از امکانات و تسهیلات تعاونی مسکن استفاده نکرده و در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود شهر جدید سهند گامی در راستای مشکلات همکاران برداریم.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرعامل شرکت عمران سهند خواستار حمایت ویژه شرکت عمران در این زمینه شد.

فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این نشست برای همکاری‌های بیشتر با سازمان جهاددانشگاهی استان در زمینه‌های مختلف قول همکاری و مساعدت بیشتر را داد.

گفتنی است، در این نشست اکبر شوقی، معاون پشتیبانی، فرامرز نوری، مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن و مرتضی عبدی، مشاور حقوقی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی نیز حضور داشته و نقطه نظرات خود را در خصوص افزایش همکاری‌های مشترک اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha