جهاد دانشگاهی الگوی سازمان‌های شبیه به خود باشد
کد خبر: 4160607
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

جهاد دانشگاهی الگوی سازمان‌های شبیه به خود باشد

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه خدمات ارائه شده توسط جهاددانشگاهی در حوزه‌های پزشکی و درمانی،‌ آموزشی و رسانه قابل تأمل است،‌ گفت: این نهاد باید الگوی سایر سازمان‌های شبیه به خود باشد و انتظار داریم،‌ هر روز قدرتمندتر از دیروز در عرصه‌های فناورانه و دانش‌بنیان میدان‌داری کند.

عباس کاظمی معاون استاندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، عباس کاظمی، معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین،‌ یکشنبه ۱۵ مرداد به مناسبت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی در بازدید از بخش‌های مختلف این نهاد از جمله معاونت آموزش و کارآفرینی، با بیان اینکه مجموعه جهاددانشگاهی استان قزوین در مسیر درستی قرار دارد، گفت: یکی از نهادهایی که به واسطه فعالیت خود توانسته رضایت مطلوب مدیریت استان و عموم مردم را کسب کند،‌ جهاددانشگاهی است و به نوعی می‌توان گفت این نهاد برآمده از دل انقلاب، به واسطه خدمات متنوع خود ‌حال خوب به جامعه تزریق می‌کند.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین،‌ افزود: بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای شبه جهاد، دچار تکرار و کلیشه هستند اما این موضوع برای جهاددانشگاهی صدق نمی‌کند و آنچه نسبت به این مجموعه پیداست،‌ آن است که جهاددانشگاهی با رویکرد کسب مسئولیت بیشتر در حال فعالیت در حوزه های کارآمد است.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده توسط جهاددانشگاهی در حوزه‌های پزشکی و درمانی،‌ آموزشی و رسانه قابل تأمل است،‌ بیان کرد: این نهاد باید الگوی سایر سازمان‌های شبیه به خود باشد و انتظار داریم،‌ هر روز قدرتمندتر از دیروز در عرصه‌های فناورانه و دانش‌بنیان میدان‌داری کند.

این مسئول اظهار کرد: جهاددانشگاهی نقش تعیین کننده‌ای در قطار پیشرفت علمی کشور دارد،‌ لذا جهادگران جهاددانشگاهی باید دائم به این موضوع توجه کنند که به عنوان یک راهبرد مهم و کلان سهم خود را در توسعه کشور افزایش دهند.  

وی ادامه داد: بسیاری از چالش‌های علمی استان به دست جهاددانشگاهی حل شده است و این نشان از کرامت و مباهات این نهاد انقلابی دارد. نیاز امروز کشور هم‌افزایی بیشتر نهادهای مردمی و انقلابی است که جهاددانشگاهی یکی از آن‌ها است. اگر کشور در حوزه‌های انرژی هسته‌ای،‌ پزشکی و فناوری‌های نوظهور موفقیت کسب کرده است،‌ هسته و طرح مایه این موفقیت‌ها از نهادهایی چون جهاددانشگاهی برگرفته شده است.  

کاظمی خاطرنشان کرد: با توجه به قرارگیری در سال انتخابات و ظرفیت‌های بی‌بدیل جهاددانشگاهی در حوزه‌های پژوهش،‌ تقاضای همکاری این نهاد با معاونت سیاسی استانداری قزوین را داریم و در حوزه‌های پیمایش، مطالعه و برگزاری دوره‌های آموزشی خاص دست اندرکاران انتخابات بر روی جهاددانشگاهی حساب باز کرده‌ایم.   

معاون استاندار قزوین با بیان اینکه، پژوهش و افکارسنجی در حوزه‌های مختلف می‌تواند پیشران توسعه باشد،‌ بیان کرد: معتقدم معاونت فرهنگی و تیم رسانه‌ای جهاددانشگاهی در این حوزه بسیار قابل اعتماد است و از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است لذا در این بخش نیاز است که هم‌افزایی بیشتری با جهاددانشگاهی داشته باشیم.  

انتهای پیام
captcha