پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی
کد خبر: 4160942
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۱۶ مرداد، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، بر نقش موثر این نهاد انقلابی در پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی تاکید کرد.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت ۱۶ مرداد، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، بر نقش موثر این نهاد انقلابی در پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی تاکید کرد. 

متن پیام  به شرح زیر است:

«جهاددانشگاهی از رویش‌های اصیل و مولود انقلاب اسلامی و از سرمایه‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در طول ۴۳ سال از حیات خود  نقش تأثیرگذاری را در جهت پیشرفت و سربلندی کشور اسلامیمان ایفا کرده است. 

این نهاد انقلابی در دوران دفاع مقدس در پشتیبانی از نیروهای جبهه حق علیه باطل تلاش کرده و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و اینک نیز در جبهه های متعدد در حال انجام رسالت خود در حوزه های فرهنگی، علمی و فناوری، پژوهشی، پزشکی و آموزشی است که این موفقیت ها در سایه کار جهادی و روحیه انقلابی و حضور نیروهای مومن، متعهد و متخصص به دست آمده است.

جهاددانشگاهی با حداقل هزینه‌ها و امکانات و با وجود تمام موانع با روحیه جهادی و انقلابی توانسته است در عرصه‌های مختلف اقدامات مؤثری را به انجام رساند و شعار "ما می‌توانیم" را زنده نگه دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر جهاددانشگاهی از جمله شهدای کارگاه دانشکده فنی دانشگاه تبریز و دانشمندانی که از جمع جهادگران به ملکوت اعلی پیوسته‌اند از جمله مرحوم کاظمی آشتیانی، فرا رسیدن ۱۶ مرداد، چهل‌وسومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با شعار "جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت، باایمان، امید و اعتماد به جوانان" را به خانواده بزرگ جهادگران دانشگاهی تبریک گفته و امیدوارم شاهد پیشرفت های روز افزون این نهاد انقلابی و دانشگاهی باشیم.»

انتهای پیام
captcha