پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت پدر شهیدان «شکوری»
کد خبر: 4162355
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت پدر شهیدان «شکوری»

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان والامقام «سیدحسن و سیدعلی شکوری» را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت، پدر شهیدان شکوری

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان والامقام «سیدحسن و سیدعلی شکوری را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت انسان مومن و ولایتمدار مرحوم سیدعبدالله شکوری پدر شهیدان والامقام  «سیدحسن شکوری» از فرماندهان دفاع مقدس و «سیدعلی شکوری» از شهدای راه امنیت موجب تالم و اندوه گردید.

این پدر فداکار و صبور با تقدیم دو فرزند رشید خود در راه حراست از ایران اسلامی، مصداق کاملی از بذل همه داشته‌های خود در راه ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی و پیروی از نائب بر حق امام زمان(عج) است.

بدون شک اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی مدیون همین جلوه‌های ایثار و معنویت است و در ادامه این مسیر روشن نیز بی‌نیاز از فداکاری‌های ملت مسلمان نخواهد بود.

اینجانبان ضایعه درگذشت مرحوم سیدعبدالله شکوری را به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا به‌ویژه خانواده مکرم و عموم مردم انقلابی استان تسلیت گفته و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن مرحوم مسئلت ‌داریم.

انتهای پیام
captcha