راه‌اندازی سامانه «طریق» برای اعزام رایگان زائران به مرز تمرچین
کد خبر: 4162623
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
از سوی شهرداری تبریز انجام شد

راه‌اندازی سامانه «طریق» برای اعزام رایگان زائران به مرز تمرچین

شهردار تبریز از راه‌اندازی سامانه «طریق»، خرید رایگان بلیط اتوبوس زائران اربعین سال جاری جهت اعزام به مرز تمرچین خبر داد.

اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،  یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از راه‌اندازی سامانه خرید رایگان بلیط اتوبوس زائران اربعین سال جاری جهت اعزام به مرز تمرچین خبر داد و گفت: ستاد اربعین شهرداری با همراهی شرکت واحد اتوبوسرانی در نظر دارد، سال‌جاری نیز طبق سال‌های قبل با اعزام زائران عزیز به مرز تمرچین، گامی هر چند کوچک در تدارک این اجتماع عظیم ایفا کند.

وی ادامه داد: به همین منظور، علاقه‌مندان برای سفر به کربلای معلی می‌توانند از اول شهریور، با ثبت‌نام در «سایت طریق» به نشانی formafzar.com/form/tarigh از خدمات رایگان اعزام توسط شهرداری تبریز بهره‌مند شوند.

هوشیار، با بیان اینکه فرآیند ثبت‌نام از طریق سایت انجام می‌شود، گفت: زائران کاروان عشق پس از ثبت‌نام در سایت، با در دست‌داشتن پرینت بلیط و کارت شناسایی معتبر از این امکان بهره‌مند شوند.

شهردار تبریز، با اشاره به اینکه زمان، مکان و جزئیات دقیق حرکت در طراحی بلیط‌ها در نظر گرفته شده‌ است، تشریح کرد: این امکان، نقش ارزنده‌ای در تسهیل سفر زائران خواهد داشت و از نظر کیفی‌سازی خدمات اربعین، تجربه مهمی برای در هوشمندسازی خدمات اربعین به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: با توجه به استقبال پرشور متقاضیان، توصیه می‌شود زائران، ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکرده و در اسرع وقت بلیط تهیه کنند.

هوشیار گفت: بهره‌مندی از خدمات حمل‌ونقل شهرداری تبریز در ایام اربعین، صرفاً از سایت طریق امکان‌پذیر است و جز این مسیر، ثبت‌نام و سفر امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام
captcha