خبرنگاران؛ بهترین روایتگران فرهنگ دفاع مقدس هستند
کد خبر: 4163063
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا:

خبرنگاران؛ بهترین روایتگران فرهنگ دفاع مقدس هستند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا با اشاره به ظرفیت رسانه‌ها و خبرنگاران در عرصه‌ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران بهترین روایتگران عرصه دفاع مقدس هستند.

منصوره کیانی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، منصوره کیانی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا، روز گذشته 25 مردادماه، در نشست «روایت مهر؛ نشست صمیمی بانوان خبرنگار راوی دفاع مقدس با خانواده‌ شهید مدافع حرم عباس عبداللهی» با اشاره به ظرفیت رسانه‌ها و خبرنگاران در عرصه‌ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران بهترین روایتگران عرصه دفاع مقدس هستند.  

وی با تاکید بر این‌که خبرنگاران به عنوان پیشقراولان عرصه‌ جنگ نرم، نقش مهمی در این رابطه دارند، گفت: اصحاب رسانه در عرصه‌ جنگ ترکیبی نیز نقش غیرقابل انکاری دارند. 

کیانی، با اشاره به ظرفیت رسانه‌ها و خبرنگاران در عرصه‌ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران بهترین روایتگران عرصه دفاع مقدس و همچنین خاطرات خانواده‌ شهدا و رزمندگان بوده و می‌توانند با بیان لطیف و هنرمندانه خود بهترین بستر برای انتقال فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت به نسل جوان باشند. 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا، با اشاره به این‌که نشست روایت مهر با هدف روایتگری خاطرات و دلتنگی‌های همسر و دختر شهید بزرگوار "شهید عباس عبداللهی" برگزار شده تا خبرنگاران فعال این حوزه به روایتگری برای نسل جدید در این رابطه بپردازند، تاکید کرد: این روایت‌ها باید بازگو شود تا نسل جدید باخبر شوند که آرامش و امنیت امروز جامعه‌ی ما به بهای خون مطهر شهدا و ایثار خانواده‌ی شهدا به دست آمده است. 

در این نشست صمیمی که با همکاری بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا و بسیج رسانه‌ی آذربایجان‌شرقی برگزار شده بود، خانواده شهید مدافع حرم شهید عباس عبداللهی در جمع بانوان خبرنگار راوی دفاع مقدس به روایتگری خاطرات و دلتنگی‌های خود پرداختند. 

گفتنی‌است؛ در پایان نشست، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا از خبرنگاران راوی حوزه دفاع مقدس که آثار فاخری در این رابطه تولید کرده بودند با اهدای لوحی، قدردانی کرد. 

انتهای پیام
captcha