ساده‌زیستی و مردم‌داری شهیدان رجایی و باهنر تببین شود
کد خبر: 4163200
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۸
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی:

ساده‌زیستی و مردم‌داری شهیدان رجایی و باهنر تببین شود

تراب محمدی گفت: شهید رجایی و باهنر الگوی امیدآفرینی و مردمی برای همگان باید باشند و سبک ساده‌زیستی و مردم‌داری آنان تببین و فرهنگ‌سازی شود.

تراب محمدی، معاون استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، 26 مردادماه، در نشست «شورای سیاست‌گذاری گرامیداشت شهدای هشتم شهریور شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در آذربایجان‌شرقی»،  گفت: شهید رجایی و باهنر الگوی امیدآفرینی و مردمی برای همگان باید باشند و سبک ساده‌زیستی و مردم‌داری آنان تببین و فرهنگ‌سازی شود. 

وی اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر به معنای واقعی، مردمی بودند و معنای اصلی اسلام و انقلاب را در دولت پیاده کردند به طوری‌که در مدت اندک مسئولیت تا قبل از شهادت مصدر خیر و برکت بسیاری برای جامعه شدند.

محمدی با اشاره به ساده‌زیستی، انقلابی و جهادی بودن شهیدان رجایی و باهنر، افزود: شهدای دولت با روش و منش خود در جامعه خودباوری ایجاد کردند و جامعه به انسجام رسید که این موضوع هم می‌تواند به عنوان الگو باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، با اشاره به لزوم بیان عملکرد دولت، ادامه داد: عملکرد دولت باید تبیین شود چون در واقع بیان عملکرد نظام است و در جهت تحکیم آن باید قدم برداشته شود.

وی با تأکید بر اینکه هدف دولت کسب رضایت مردم است، افزود: کسب رضایتمندی مردم با اجرای طرح‌های عمرانی و تولیدی و تلاش برای تقویت معیشت آنان حاصل می‌شود و دولت در این مسیر گام برمی‌دارد.

محمدی با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی کافی و مؤثر برای تبیین عملکرد دولت به اندازه تلاش‌هایی که انجام شده است، از رسانه‌ها خواست تا در اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم به خصوص در هفته دولت که فرصت مناسبی برای آگاه‌سازی و بیان این تلاش‌ها و واقعیت‌ها است، تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha