اعزام موکب امامزادگان آذربایجان‌شرقی به سامرا
کد خبر: 4163762
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

اعزام موکب امامزادگان آذربایجان‌شرقی به سامرا

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف آذربایجان‌شرقی از اعزام موکب امامزادگان استان برای خدمت رسانی به زائران حسینی در اربعین به شهر سامرای عراق خبر داد.

موکب امامزادگان، اوقاف آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام وحدت مشهوری، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان، امروز، 29 مردادماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران، از اعزام موکب امامزادگان استان برای خدمت رسانی به زائران حسینی در اربعین به شهر سامرای عراق خبر داد و گفت: موکب امامزادگان آذربایجان‌شرقی از اول تا بیستم شهریورماه در شهر سامرا مستقر شده و به خدمت رسانی مشغول خواهند بود. 

وی افزود: موکب امامزادگان آذربایجان‌شرقی طی 20 روز در این شهر ساکن بوده و با دو گروه، به زوار گرامی خدمت رسانی می‌کنند. 

مشهوری ادامه داد: نخستین گروه موکب امامزادگان استان آذربایجان‌شرقی امروز 29 مردادماه عازم شده و دومین گروه نیز در تاریخ ششم شهریورماه اعزام خواهد شد. 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه موکب امامزادگان استان در مجموع 130 نفر خادم دارد که در شهر سامرا به توزیع صبحانه، نهار و شام و برگزاری برنامه‌‍‌های متنوع فرهنگی، اعتقادی و مذهبی مشغول خواهند بود، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم سهمی در خدمت رسانی به زوار حسینی داشته باشیم و شرمنده اباعبدالله(ع) نشویم.

انتهای پیام
captcha