افزایش ۳۰ درصدی زائران اربعین در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4163891
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

افزایش ۳۰ درصدی زائران اربعین در آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی از افزایش ۳۰ درصدی زائران اعزامی از استان در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های مسئول تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده‌اند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، روز گذشته 29 مردادماه در جلسه ستاد اربعین استان از افزایش ۳۰ درصدی زائران اعزامی از استان در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های مسئول تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده‌اند و کارهای مردمی برجسته‌ای هم انجام شده است.

وی افزود: همه ما مسئولان تلاش می‌کنیم طبق فرمایش مقام معظم رهبری، کارهای مردمی را تقویت کنیم چراکه مردم میدان دار ایجاد مواکب و خدمت‌رسانی بی‌منت هستند.

خرم، ادامه داد: در جریان رویداد عظیم اربعین، مواکبی که برخاسته از هیأت‌های حسینی هستند پای کار می‌آیند و یک حرکت بی‌نظیر اتفاق می‌افتد که آمادگی برای ظهور امام زمان است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از دستگاه‌های دولتی در جریان اقدامات ستاد اربعین قدردانی کرد و گفت: دستگاه‌های مسئول در بحث تامین سلامت و امنیت زائران در تمام نقاط مرزی آمادگی دارند و وضعیت امسال نسبت به سال گذشته بهتر خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha