برپایی میز خدمت جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در مصلی امام خمینی(ره) تبریز
کد خبر: 4164860
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

برپایی میز خدمت جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در مصلی امام خمینی(ره) تبریز

میز خدمت سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی امروز، جمعه سوم شهریورماه در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برپا شد.

میز خدمت، جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، میز خدمت سازمان جهاددانشگاهی استان امروز، جمعه سوم شهریورماه در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برپا شد.

دوم تا هشتم شهریورماه در تقویم ایران اسلامی، مزین به نام هفته «دولت» بوده و یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و نمادی ماندگار، از وحدت ملت و دولت، در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

در راستای ارتباط هر چه بیشتر مردم با مسئولان به مناسبت هفته دولت، میز خدمت سازمان جهاددانشگاهی استان با حضور علی اصغر فاتحی فر، رئیس این سازمان به همراه کارکنان بخش‌های مختلف این سازمان در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز بر پا شد.

در قالب این خدمت، مشاوره‌های پزشکی، درمان ناباروی و آموزشی توسط کارکنان بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی ارائه و هم‌چنین انجام برخی خدمات سرپایی از جمله کنترل فشار و قند خون انجام شد و تخفیفات ویژه دوره‌های آموزشی نیز به مناسبت هفته دولت به نمازگزارن عزیز ارائه شد.

گفتنی است؛ میز خدمت برخی از دستگاه‌های دولتی استان به مناسبت هفته دولت، پیش از اقامه نماز جمعه این هفته در مصلی امام(ره) تبریز بر پا شده بود که عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی نیز حضور داشت. 

انتهای پیام
captcha