نگاه به آموزش‌وپرورش فرابخشی باشد
کد خبر: 4165655
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۴
استاندار آذربایجان‌شرقی:

نگاه به آموزش‌وپرورش فرابخشی باشد

عابدین خرم گفت: به آموزش‌و پرورش باید نگاه فرابخشی داشته باشیم و جلوتر از دیگر بخش‌ها در این حوزه حرکت کنیم.

عابدین خرم، استاندار اذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، 6 شهریورماه، در نشست شورای آموزش و پرورش استان، گفت: به آموزش و پرورش باید نگاه فرابخشی داشته باشیم و جلوتر از دیگر بخش‌ها در این حوزه حرکت کنیم. 

وی با اشاره به برخی چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت، افزود: دولت به آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای دارد و لازم است برنامه‌ریزی دقیقی برای ارتقای دستگاه تعلیم و تربیت استان در تمامی شاخص‌ها تنظیم شود.

خرم ادامه داد: آموزش و پرورش باید در اولویت باشد و ضرورت دارد در نواحی آموزش و پرورش نیز جلسات جداگانه، تشکیل و آسیب‌ها و چالش‌ها، بررسی و مسائلی که برای خانواده‌ها و اولیا دغدغه است، رفع شوند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: بازگشایی مدارس، فصل شکوفایی و نشان دادن جلوه‌های آموزش و پرورش است و باید با روند مثبت و مناسب انجام پذیرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: در سفر ریاست محترم جمهور به استان، منابع قابل توجهی برای توسعه فضای آموزشی و همچنین برچیدن مدارس کانکسی در نظر گرفته شده است، ولی با این حال باید برای رفع چالش‌های فضای آموزشی پیش بینی‌های لازم صورت گیرد.

خرم خواستار همراهی دیگر نهادها با آموزش و پرورش شد و گفت: مسئولان باید پای کار باشند تا در زمینه‌های مختلف شاهد بهبود و رشد جهشی باشیم.

انتهای پیام
captcha