دشمن درصدد انحراف جوانان از مبانی دینی و ارزش‌های انقلابی است
کد خبر: 4168369
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹

دشمن درصدد انحراف جوانان از مبانی دینی و ارزش‌های انقلابی است

جانشین فرمانده سپاه عاشورا، بر ضرورت نهادینه شدن تفکر شهید آیت‌الله مدنی در جامعه امروز تأکید کرد و گفت: دشمن با ایجاد جنگ‌های شناختی درصدد انحراف جوانان از مبانی دینی و ارزش‌های انقلابی است و در این مقطع حساس پیروی از اندیشه‌های والای این عالم مجاهد برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مؤثر است.

الیاس گلمحمدزاده، جانشین سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار الیاس گلمحمدزاده، جانشین فرمانده سپاه عاشورا، روز گذشته، 20 شهریورماه، در مراسم سالگرد شهادت شهید محراب آیت‌الله سید اسدالله مدنی در زادگاهش آذرشهر، گفت: شهید مدنی یکی از اسوه‌های جهاد و مبارز انقلابی بود که جان و مال خود را وقف ترویج اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی کرد.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند شهید آیت‌الله مدنی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی افزود: شهید مدنی نقش بسزایی در تاریخ سیاسی ایران اسلامی و پیروی از ولایت فقیه داشت و در راه پیروزی انقلاب اسلامی با تعهد و خلوص نیت از هیچ تلاشی در حمایت از نهضت حضرت امام خمینی دریغ نکرد.

گلمحمدزاده تصریح کرد: این عالم پارسا اسوه بی‌بدیل جهاد بود و در زمان حیات خود فعالیت‌های ماندگاری برای  احداث مدرسه، درمانگاه، حسینیه و کار‌های عام المنفعه دیگر در مناطق مختلف کشور داشت.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا افزود: نقش تبیینی آیت‌الله مدنی در جنگ تحمیلی بسیار مؤثر بود و با حضورش در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در پیروزی چندین عملیات نقش مهمی ایفا کرد.

وی بر ضرورت نهادینه شدن تفکر شهید آیت‌الله مدنی در جامعه امروز تأکید کرد و گفت: دشمن با ایجاد جنگ‌های شناختی در صدد انحراف جوانان از مبانی دینی و ارزش‌های انقلابی است و در این مقطع حساس پیروی از اندیشه‌های والای این عالم مجاهد برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مؤثر است و جوانان را در مقابل هجمه‌های دشمن مصون می‌دارد.

انتهای پیام
captcha