فراخوان دریافت مقالات چهارمین کنفرانس بین‌المللی فقه و قانون
کد خبر: 4168901
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

فراخوان دریافت مقالات چهارمین کنفرانس بین‌المللی فقه و قانون

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی از استقبال دبیرخانه چهارمین کنفرانس بین‌المللی فقه و قانون تحت عنوان حکمرانی دینی و تنظیم‌گری در مسائل اساسی معاصر جهت دریافت مقالات پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی خبر داد.

عطاءالله رفیعی آتانیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس، عطاءالله رفیعی آتانی؛ رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس با اشاره به برگزاری این کنفرانس بین‌المللی در دی ماه سال جاری در قم و تهران بیان کرد: این کنفرانس در چهار محور دین و حکمرانی فرهنگی، دین و حکمرانی سیاسی، دین و حکمرانی اقتصادی و دین و حکمرانی اداری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی و اهل علم می‌توانند مقالات خود را با موضوعات حکمرانی دینی و نظام تعلیم و تربیت، حکمرانی دینی و زن و خانواده، حکمرانی دینی و محیط زیست، حکمرانی دینی و حقوق آب، حکمرانی دینی و رمزارزها، حکمرانی دینی وفضای مجازی، حکمرانی دینی و نظام پولی و مالی، حکمرانی دینی و اقتصاد دانش بنیان، حکمرانی دینی و معماری و شهرسازی، حکمرانی دینی و عدالت حقوقی و قضایی، هنر، ورزش و گردشگری و... به دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی فقه و قانون ارسال کنند.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس ادامه داد: آخرین زمان ارسال مقاله پایان آبان ماه 1402 خواهد بود و مقالات برگزیده در مجلات علمی پژوهشی معتبر منتشر خواهد شد.

رفیعی آتانی یادآورشد: چهارمین کنفرانس بین‌المللی فقه و قانون تحت عنوان حکمرانی دینی و تنظیم‌گری در مسائل اساسی معاصر به همت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در دی ماه سال جاری، با سخنرانی مقامات کشوری، شخصیت‌های علمی و بین‌المللی از داخل و خارج از کشور در استان‌های قم و تهران برگزار می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس یادآورشد: در این کنفرانس تلاش خواهد شد از ظرفیت‌های مراکز علمی و شخصت‌های برجسته جهان اسلام، مراکز علمی و پژوهشی حوزوی و دانشگاهی در داخل و خارج از کشور استفاده شود.
مرکز تحقیقات اسلامی مجلس پیش از این سه کنفرانس بین‌المللی تحت عناوین «فقه و قانون»، «اخلاق و قانون با رویکرد فقهی و حقوقی» و «فقه، قانون و واقعیت‌های اجتماعی» را با حضور شخصیت‌ای علمی برجسته جهان اسلام، برگزار کرده است.

انتهای پیام
captcha