«پویش مهر» به جای «پرسش مهر»
کد خبر: 4170542
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی جدید مطرح کرد

«پویش مهر» به جای «پرسش مهر»

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برخلاف روال سال‌های گذشته رؤسای جمهور مبنی بر طرح «پرسش مهر» مسئله «پویش مهر» را مطرح کرد.

رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی صبح امروز، شنبه اول مهر، در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در سخنانی در آموزشگاه شهید کمندی شهرستان بهارستان به جای «پرسش مهر»، «پویش مهر» را مطرح کرد و گفت: کشور ما کشوری است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیاری داشته است. در روستا، شهر، استان و در جای جای کشور ما شاهد پیشرفت‌های بسیاری هستیم. شما روزهای اول پیروزی انقلاب نبودید و جوان و نوجوان هستید اما خوب است بدانید وضع گذشته ما چه بوده، الان کجا هستیم و در آینده باید چه مسیری را طی کنیم.

وی با مهم شمردن شناخت وضعیت گذشته، حال و آینده کشور گفت: لذا در این رابطه من می‌خواهم به دانش‌آموزان گرامی تأکید کنم که همه شما با سلایق بسیار خوبی که دارید، بیایید پیشرفت‌های کشور را به تصویر بکشید. حتما روستا و شهر شما و کشور پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی علیرغم همه تهدیدها و تحریم‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای کشور ایجاد کردند، داشته است.
 
رئیس‌جمهور بیان کرد: من از دانش‌آموزان می‌‌خواهم که پیشرفت‌ها را مشاهده کنند و هر کدام با قلم خود و تصویری که می‌سازند و گزارشی که تهیه می‌کنند به مدرسه بیایند و معلمان و مدیران این گزارش‌ها و فیلم‌ها را نگاه کنند و در مدرسه برای همه دانش‌آموزان و والدین آنها به نمایش بگذارند و این کار علاوه بر مدرسه در منطقه، شهر، استان و کشور انجام بگیرد و آموزش و پرورش جشنواره‌ای از این گزارش‌ها و «پویش مهر» برگزار کند که بسیار دیدنی خواهد بود چون وقتی این گزارش‌ها با نگاه نوجوانان و جوانان ما تهیه شود برای اینکه بدانید قبلا وضع چه بوده به پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ خود مراجعه کنید و از وضعیت شهر خود در آن زمان مطلع شوید.
انتهای پیام
captcha