۱۰ هزار تندیس شهدای آذربایجان‌شرقی ساخته می‌شود
کد خبر: 4171425
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
فرمانده سپاه عاشورا:

۱۰ هزار تندیس شهدای آذربایجان‌شرقی ساخته می‌شود

سردار اصغر عباسقلی‌زاده از ساخت ۱۰ هزار مورد تندیس شهدای آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: تلاش داریم با حداقل هزینه ماندگارترین اقدامات در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انجام گیرد.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، روز گذشته، چهارم مهرماه، در جلسه شورای شهر تبریز، از ساخت ۱۰ هزار مورد تندیس شهدای آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: تلاش داریم با حداقل هزینه ماندگارترین اقدامات در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انجام گیرد.

وی اضافه کرد: ۲۶ کمیته برای برگزاری این کنگره تشکیل یافته و مقرر شده با برنامه اجرایی مدون این کمیته‌ها فعال شوند.

سردار عباسقلی‌زاده، با اظهار امیدواری از برگزاری کنگره‌ای باشکوه و ماندگار گفت: همچنین امیدوارم در نمایشگاهی که به همین مناسبت در بیت مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد، با تمام توان حضور یابیم.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز نیز در این جلسه اظهار کرد: احداث پارک شهدا در آرامستان عمو زین الدین نیز در دستور کار قرار دارد که قول می‌دهیم تا ۲۹ آبان ماه سال‌جاری این پارک تحویل داده شود.

وی افزود: همچنین برنامه‌های دیگری همچون کاشت ۱۰ هزار نهال به مناسبت برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی در دستور کار قرار دارد.

احد صادقی، رئیس کمیسیون خدمات شهرداری شورای اسلامی شهر تبریز نیز اظهار کرد: دیوارنگارهای محتوایی تصاویر شهدا که ماندگاری بیشتری دارند شناسایی شده و محتوای مد نظر کوتاه و المان‌های دفاع مقدس و شهدا در محلات و یا میادین و یا محل‌هایی که اتفاقاتی که در زمان دفاع مقدس در آن محل رخ داده است، نصب شود.

وی گفت: همچنین پیشنهاد دارم بیلبوردهایی از تصاویر شهدا در اتوبان‌های شهری و ورود و خروجی‌های شهر نصب شود تا فضای شهر در آن ایام تغییر یابد.

انتهای پیام
captcha