رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان بخشی را تسلیت گفت
کد خبر: 4171942
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان بخشی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در پیامی درگذشت مرحوم محمد بخشی پدر بزرگوار شهیدان والامقام یزدان، سیروان و سحر بخشی را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مرحوم محمد بخشی پدر بزرگوار شهیدان والامقام یزدان، سیروان و سحر بخشی تصریح کرد: این پدر گرامی و اسوه صبر و ایستادگی که بر اثر انفجار مین‌های به جای مانده رژیم بعثی عراق، هم‌زمان سه فرزند دلبند و دانش‌آموز خود را تقدیم کرد، با بردباری و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، سال‌ها فراق و دوری عزیزان خود را تحمل و نام خود را در تاریخ این مرز و بوم برای همیشه ماندگار کرد.

متن پیامر رئیس‌جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم محمد بخشی پدر بزرگوار شهیدان والامقام یزدان، سیروان و سحر بخشی، موجب تاثر خاطر شد.

این پدر گرامی و اسوه صبر و ایستادگی که بر اثر انفجار مین‌های به جای مانده رژیم بعثی عراق، هم‌زمان سه فرزند دلبند و دانش‌آموز خود را تقدیم کرد، با بردباری و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، سال‌ها فراق و دوری عزیزان خود را تحمل و نام خود را در تاریخ این مرز و بوم برای همیشه ماندگار کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان کرمانشاه و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام
captcha