پیام تسلیت نماینده ولی‌ فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت پدر شهیدان «آذرآبادی حق»
کد خبر: 4172612
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

پیام تسلیت نماینده ولی‌ فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت پدر شهیدان «آذرآبادی حق»

نماینده ولی‌ فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسن آذرآبادی حق، پدر بزرگوار شهیدان «محمد، یعقوب و رضا آذرآبادی حق» را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت، پدر شهیدان آذرآبادی حق

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌ فقیه در استان و عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسن آذرآبادی حق، پدر بزرگوار شهیدان «محمد، یعقوب و رضا آذرآبادی حق» را تسلیت گفتند. 

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

 کلمات عاجز از ایمان و ایثار انسان‌های بزرگ و وارسته‌ای است که فرزندان خود را با تربیتی عاشورایی به جبهه‌های عشق و جهاد اعزام کردند، در این میان سوره صبر و ایثار پدران آن دلاورمردان شهید که در راه والای آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی صبور بودند و ثابت قدم ماندند بر تارک تاریخ پر افتخار این خاک پاک خواهد درخشید.

خبر درگذشت مرحوم حاج حسن آذرآبادی حق پدر شهیدان والامقام «محمدو یعقوب ورضا آذرآبادی حق» موجب غم و اندوه فراوان گردید.

این پدر فداکار با تربیت عاشورایی خود الگویی ماندگار و ارزشمند برای همیشه در این سرزمین است که نام نیک آنها برای همیشه در دفتر افتخارات ملت ایران ماندگار خواهد بود.

اینجانبان با ادای احترام به مقام صبر و ایمان این پدر والامقام، فقدان آن مرحوم را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم آذرآبادی حق و همه بازماندگان خصوصاً اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و برای روح آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین علیه السلام از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام
captcha