فعالیت ۱۰۶ انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه تبریز
کد خبر: 4174471
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

فعالیت ۱۰۶ انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه تبریز

مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز اظهار کرد: این دانشگاه با ۱۰۶ انجمن علمی دانشجویی و میزان بالای مخاطبین این انجمن‌ها، یکی از اثرگذارترین مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه را تشکیل داده‌ است که در عرصه‌های مختلف خود را نشان داده‌اند.

احمد حمیدی، مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز، روز گذشته، ۱۸ مهرماه، در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از انجمن‌های علمی دانشجویی برتر دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه تبریز با ۱۰۶ انجمن علمی دانشجویی و میزان بالای مخاطبین این انجمن‌ها، یکی از اثرگذارترین مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه را تشکیل داده‌است که در عرصه‌های مختلف خود را نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: امام صادق(ع) می‌فرمایند: «النَّاسُ مَعَادِنُ کَمَعَادِنِ الذَّهَبِ وَ الْفِضَّةِ» مردم، معدن‌هایى همچون معدن‌هاى طلا و نقره‌اند. و انجمن‌های علمی دانشگاه تبریز نیز در زمره‌ این گنجینه‌ها قرار دارند که محلی برای خردورزی، علم آموزی، خلاقیت، همکاری و تمرین کار جمعی و مشارکتی هستند.

حمیدی تأکید کرد: خوشبختانه اکنون شاهد هستیم که انجمن‌های علمی در مسیر رشد و بالندگی قرار دارند و ما باید بستر مناسبی برای این عزیزان فراهم کنیم تا بتوانند بیش از پیش خلاقیت و نوآوری‌های خود را بروز دهند.

مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز با اشاره به موفقیت انجمن‌های علمی این دانشگاه در پانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی حرکت اظهار کرد: از ۱۰۶ انجمن علمی، ۱۰۰ انجمن در بخش درون دانشگاهی جشنواره‌ حرکت شرکت کردند و ۱۴۰ اثر به دبیرخانه ارسال و داوری شد و در جشنواره‌ بین‌المللی که به میزبانی دانشگاه بابلسر برگزار شد، ۵۰ اثر از ۱۴۰ اثر برگزیده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که خوشبختانه دانشگاه تبریز در بین 86 دانشگاه و یک‌هزار و ۲۸۸ اثر ارسال شده موفق شد در ۱۴ محور عناوین برتر و شایسته‌ تقدیر را ازآن خود کند و در مجموع رتبه‌ی نخست را کسب کرد.

انتهای پیام
captcha