دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید «بینایی» و جانباز «دستگیرزاده»
کد خبر: 4175358
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید «بینایی» و جانباز «دستگیرزاده»

در آستانه روز جهانی عصای سفید شهردار تبریز به همراه سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر با خانواده‌ معظم شهید «علی بینایی» و جانباز سرافراز «حسن دستگیرزاده» دیدار و گفت‌وگو کرد.

خانواده شهید، شهردار تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، شامگاه، 22 مهرماه، در آستانه روز جهانی عصای سفید به همراه حجت‌الاسلام رسول برگی، یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر با خانواده‌ معظم شهید «علی بینایی» و جانباز سرافراز «حسن دستگیرزاده» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز در این دیدارها، تأکید کرد: بر این باوریم که خانواده شهدا و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس نور و چراغ هر محفلی هستند و باید تا می‌توانیم از برکات حضورشان بهره ببریم و قدردانی خود را از فداکاری و صبوری این عزیران اعلام کنیم.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگر صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان مدیران کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل(ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.  

هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود جانبازان را یادگاران زنده و هویت هشت سال دفاع مقدس معرفی کرد و گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی یکایک شهدای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست.

شهردار تبریز یادآور شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می‌یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.  

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده‌های معظم شهید «علی بینایی» و جانباز سرافراز «حسن دستگیرزاده» قدردانی کرد.

شهید والامقام علی بینایی، ششم خرداد سال 1328 در شهر تبریز دیده به جهان گشود و این شهید گرانقدر از کارمندان شاغل در شهرداری تبریز بودند که در 15 خرداد سال 1366 در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمدند.

جانباز سرافراز حسن دستگیرزاده، متولد ششم مرداد سال 1365 در تهران در 29 تیرماه سال 1378 در منطقه سلماس به درجه رفیع جانبازی نایل آمدند.

انتهای پیام
captcha