حضور جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در نمایشگاه بین‌المللی ایپاس
کد خبر: 4175683
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

حضور جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در نمایشگاه بین‌المللی ایپاس

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: این سازمان در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی(ایپاس) از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه در تهران حضور دارد.

علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی‌اصغر فاتحی‌فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، امروز، 24 مهرماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران، از حضور این سازمان در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی(ایپاس) خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه در تهران برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با محصولات سامانه قابل حمل خورشیدی (نورا 1) و سامانه‌های تشخیص، کلاس‌بندی و ردیابی مبتنی بر هوش مصنوعی غرفه خود را در این نمایشگاه برپا کرده است.

فاتحی‌فر افزود: کارگروه هوش مصنوعی جهاددانشگاهی استان، سامانه‌های تشخیص، کلاس‌بندی و ردیابی مبتنی بر هوش مصنوعی را در محورهای کنترل ترافیک، پلیسی و جنایی و امنیت و ایمنی بخش خصوصی، در این نمایشگاه ارائه کرده است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همچنین سامانه قابل حمل خورشیدی (نورا 1) محصول مرکز تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر سازمان جهاددانشگاهی استان در این نمایشگاه در معرض آشنایی و دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی در خصوص ویژگی‌های این سامانه اظهار کرد: این سامانه با خروجی‌های متنوع AC و DC برای روشنایی، شارژ بی‌سیم و کاربردهای مختلف بوده و دارای باتری لیتیومی با ظرفیت بالا و قابلیت شارژ در محیط‌های مختلف از خورشید و از سیستم برق شهری است، و در زمینه تصویربرداری و قابلیت تأمین انرژی در ابعاد مختلف برای تأمین برق ایستگاه‌های پلیس و اقامت‌گاه‌های موقت کاربرد دارد.

فاتحی‌فر با تأکید بر اینکه این سامانه دارای تائیدیه از پژوهشگاه نیرو و ساتبا است، گفت: درجه حفاظت بالا از نظر نفوذ رطوبت و گرد و غبار(IP) از ویژگی های این سامانه است.

وی یادآور شد: غرفه سازمان جهاددانشگاهی استان در سالن شبستان مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ستون 103 و 102 قرار دارد.

گفتنی است، این نمایشگاه محیطی برای عرضه جدیدترین لوازم و تجهیزات پلیسی و امنیتی و فناوری‌های جدید و فرصتی برای کسانی است که در این زمینه علاقه‌مند بوده و ایده‌هایی برای تولید دارند.

انتهای پیام
captcha