برپایی مرحله مقدماتی رقابت‌های حافظان مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 4175821
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

برپایی مرحله مقدماتی رقابت‌های حافظان مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

مرحله مقدماتی حافظان شرکت‌کننده در هفدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) از امروز، 25 آبان‌ماه به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی هفدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

به گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی هفدهمین دوره مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی(ع) در رشته حفظ قرآن ویژه بانوان و آقایان بالای 18 سال و پایین 18 سال از امروز، 25 مهرماه آغاز می‌شود و تا 10 روز ادامه خواهد داشت.

این مرحله به صورت غیر حضوری و برخط با قضاوت یک داور صحت حفظ، یک داور حسن قرائت انجام می‌شود. شرکت‌کنندگان در این مرحله علاوه بر رعایت صحت حفظ باید تجوید، صوت، لحن و وقف و ابتدا را در حد امکان رعایت کنند.

بنابر دبیرخانه ستاد برگزاری هفدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) «این مرحله توسط ۱۶ نفر از داوران آقا و بانو قضاوت می‌شود و حافظانی که بتوانند در این مرحله امتیازات لازم را کسب کنند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد».

یادآور می‌شود، گروه داوری بخش آقایان متشکل از داوران ملی و بین‌المللی چون امیر آقایی، سیداحمد مقیمی، مهدی عباسی، بهروز یاریگل، معتز آقایی، حسن ربیعیان، محمدمهدی بحرالعلوم و عبدالوحید جعفرزاده است و قضاوت بخش بانوان با داوری زینب آقایی، فهیمه حسینی‌فر، نداف، سکینه جعفرزاده، فاطمه شیرازی، زهرا صریحی‌نژاد، نجمه شبانی‌قهرودی و خانم صدر همراه است.

همچنین اسامی راه‌یافتگان به مرحله نیمه نهایی تا نیمه آبان‌ماه اعلام خواهد شد و سپس راهیافتگان به مرحله نیمه‌نهایی به انتخاب زمان آزمون خود اقدام می‌کنند.  

انتهای پیام
captcha