جوانان مثل دوران دفاع مقدس آماده جانفشانی در راه اسلام و قرآن هستند
کد خبر: 4182027
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی:

جوانان مثل دوران دفاع مقدس آماده جانفشانی در راه اسلام و قرآن هستند

تراب محمدی، امنیت و اقتدار امروز ایران در صحنه‌های جهانی را مرهون خون شهیدان دانست و گفت: جوانان ما مثل دوران دفاع مقدس آماده شهادت و جانفشانی در راه اسلام و قرآن هستند.

تراب محمدی، معاون استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 24 آبان‌ماه، در یادواره شهدای هنرمند و قاری شهرستان بناب، با اشاره به جنگ غزه، گفت: امروز صحنه‌هایی که در غزه دیده می‌شود، وجدان‌های آگاه را بیدار کرده و  دنیا هر لحظه به این سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمود آمریکا شیطان بزرگ و اسرائیل غده سرطانی است، نزدیک می‌شود.

 وی با تاکید بر اینکه امروز هیمنه پوشالی ارتش اسرائیل درهم شکسته شده است، تصریح کرد: در حال حاضر جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه یک نسل‌کشی آشکار است و با خون هر شهیدی یک روز از عمر رژیم صهیونیستی کاسته می‌شود.

محمدی، با بیان اینکه امروز به رغم حاکمیت ملت‌های مختلف، مردم روز به روز به سوی آگاهی حرکت کرده و بصیرت آنها بیشتر می‌شود، تاکید کرد: غزه و مقاومت از بین رفتنی نیست و آن چیزی که نابود خواهد شد، رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، امنیت و اقتدار امروز ایران در صحنه‌های جهانی را مرهون خون شهیدان دانست و گفت: جوانان ما مثل دوران دفاع مقدس آماده شهادت و جانفشانی در راه اسلام و قرآن هستند.

سیدمحمدحسین بلاغی، مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی، نیز در این مراسم، با اشاره به مفاهیم بسیار ارزشمند و عمیق در دعای عهد و درک درست شهدا از این دعا اظهار کرد: شهدا حقیقتاً مصداق عملی این دعا هستند که مفهوم آن را به خوبی درک کرده و عاشقانه و عارفانه جان خود را فدای حق کردند.

وی افزود: شهدا در آخرالزمان ندای حق طلبی و جهاد را به گوش جان شنیدند و خود را در زمره‌ اعوان و انصار حضرت ولی عصر (عج) قرار دادند.

بلاغی گفت:‌ خداوند در هر برهه‌ای از زمان باب فرصتی را گشوده و نسیم رحمتش را می‌‌گستراند و هر کس که شایسته باشد از این نفحات بهره می‌برد.

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای هنرمند و قاری گفت: این شهیدان علاوه بر سلاح ایمان به سلاح هنر نیز مسلح بودند و هم در عرصه‌ دین و فرهنگ و هم در عرصه جنگ با مستکبران حضور یافته و در راه حق جانفشانی کردند و با هنر خود انسانها را به سمت حق رهنمون شدند.

وی همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه و شهادت بیش از پنج هزار کودک در این جنگ نابرابر گفت: هر آن کسی که صدای مظلوم و دادخواهی او را بشنود و ساکت نشسته و یا به ظلم راضی باشد خود نیز شریک این جرم و جنایات است.

انتهای پیام
captcha