همکاری الازهر و آکادمی قرآن پژوهشگران نوجوان آمریکا
کد خبر: 4184780
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

همکاری الازهر و آکادمی قرآن پژوهشگران نوجوان آمریکا

رئیس مرکز توسعه آموزش دانشجویان خارجی الازهر در دیدار با هیئت آکادمی قرآن ویژه پژوهشگران نوجوان آمریکا بر همکاری گسترده الازهر با این آکادمی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از صوت الامة، نحله الصعیدی، مشاور شیخ الازهر در امور مهاجرین و رئیس مرکز توسعه آموزش برای دانشجویان خارجی و بین‌المللی از هیئت آکادمی قرآن «قافیس» استقبال کرد. این آکادمی قرآنی ویژه پژوهشگران نوجوان در آمریکا است.

در این دیدار همکاری‌های علمی، دفاعی، آموزشی و بهره‌مندی از تجربه الازهر در سازمان‌دهی برنامه‌های آموزشی و تقویت توانمندی‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای دانشجویان در زمینه قرآن کریم و زبان عربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

الصعیدی در ابتدای این دیدار، ضمن خیرمقدم به هیئت آکادمی قافیس تأکید کرد: شیخ الازهر اهمیت بسیاری برای ارتقای همکاری‌های علمی و فرهنگی و تبادل تجربیات با کلیه مؤسسات و نهادهای علمی و آموزشی و مراکز تحقیقاتی داخل و خارج مصر قائل است.

مشاور شیخ الازهر در امور مهاجرین و رئیس مرکز توسعه آموزش برای دانشجویان خارجی و بین‌المللی، گفت که الازهر دانشجویان بسیاری از سراسر جهان پذیرفته است و در حال حاضر دانشجویانی از 137 کشور از تمام قاره‌های جهان در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

مشاور شیخ الازهر در ادامه بر نقش الازهر در تقویت ارزش‌های اسلامی و معرفی شایسته اسلام در سراسر جهان با هدف ایجاد پل‌های تمدنی میان شرق و غرب در جهان تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha