برگزاری آئین غبارروبی و اختتامیه مسابقات قرآن نزاجا در مشهد اردهال
کد خبر: 4184903
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

برگزاری آئین غبارروبی و اختتامیه مسابقات قرآن نزاجا در مشهد اردهال

آیین اختتامیه مرحله سراسری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا، هشتم آذرماه در جوار آستان مقدس علی‌بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال برگزار شد. 

آیین اختتامیه مرحله سراسری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا

به گزارش ایکنا، آیین اختتامیه مرحله سراسری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا امروز، هشتم آذرماه در جوار آستان مقدس علی‌بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال برگزار شد. 

پیش از آغاز مراسم، آیین غبارروبی از مشهد اردهال با حضور امیر سرتیپ ستاد کیومرث شرفی، معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش و حجت‌الاسلام صالحی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی زمینی ارتش و حجت‌الاسلام انصاری قمی، خطیب شهیر و تعدادی از شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن نزاجا و تنی چند از مسئولان کاشان انجام شد.

سپس آیین اختتامیه با تلاوت سروان عرفان اکبری، نفر اول این دوره از مسابقات آغاز شد. در ادامه سرهنگ حیدر معظمی گودرزی، فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی به حاضران خیر مقدم گفت.

پخش کلیپ از روند برگزاری این دوره از مسابقات، ارائه گزارش برگزاری مسابقات توسط حجت‌الاسلام علی نوری، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی زمینی، سخنرانی امیر سرتیپ ستاد کیومرث شرفی، معاون اجرایی نیروی زمینی پیرامون ضرورت توجه به قرآن و حضور در محافل قرآنی و تکریم شأن و منزلت چهره‌های قرآنی نیرو و سخنرانی حجت‌الاسلام انصاری قمی پیرامون تبیین سیره عملی حضرت زهرا(س)، اهتمام به تدبر و مفاهیم آیات قرآن و بکارگیری آموزه‌های قرآنی در متن زندگی، عمل و گفتار و منش و تبیین جایگاه مسلمانان و تشیع در جهان با  توجه به نسل‌کشی صهیونیست در غزه  از دیگر بخش‌های این برنامه معنوی بود.

آیین اختتامیه مرحله سراسری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا

حسن ختام این برنامه تکریم از چهار خانواده شهدای شهر کاشان، تقدیر از خانواده  ایجادی، خانواده موفق قرآنی نزاجا ساکن در کاشان، تکریم از دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از رقابت‌ها و تقدیر از نفرات برتر با اهدای هدیه ولوح تقدیر بود.

یادآور می‌شود، از برگزیدگان ۱۳ رشته این دوره از مسابقات حدود ۴۰ نفر از کارکنان پایور و ۲۶ نفر از کارکنان وظیفه به مسابقات قرآن آجا راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha