تلاش دشمن ایجاد خدشه در اقتدار ایران است
کد خبر: 4186848
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
فرمانده سپاه عاشورا:

تلاش دشمن ایجاد خدشه در اقتدار ایران است

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه شهدا سرنوشت کشورمان را عوض کردند و عزت و جایگاه رفیع خودشان و اقتدار کشور را به برکت ولایت رقم زدند، گفت: جهانیان در برابر قدرت و پیشرفت کشورمان بهت‌زده هستند اما بدخواهان با حجم سنگین تبلیغات تلاش می‌کنند تا آگاهی در خصوص این اقتدار و خودباوری را دچار شک و تردید کنند.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، 18 آذرماه در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه  مراغه، با بیان اینکه شهدا سرنوشت کشورمان را عوض کردند و عزت و جایگاه رفیع خودشان و اقتدار کشور را به برکت ولایت رقم زدند، گفت: جهانیان در برابر قدرت و پیشرفت کشورمان بهت‌زده هستند اما بدخواهان با حجم سنگین تبلیغات تلاش می‌کنند تا آگاهی در خصوص این اقتدار و خودباوری را دچار شک و تردید کنند.

وی افزود: با وجود اینکه کشورمان روند خودکفایی را طی می‌کند، برخی‌ها همچنان این پیشرفت‌ها را باور نکرده‌ و به خودباوری نرسیده‌اند.

عباسقلی‌زاده، با بیان اینکه پیشرفت‌های کشورمان با وجود تحمیل جنگ و هجمه‌های گسترده اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای به وقوع پیوسته است، افزود: این اقتدار را مدیون روحیه ایثار و شهادت و اتکا به ظرفیت داخلی هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه رویارویی حق و باطل از اول خلقت انسان وجود داشته، افزود: ملت ایران با عبرت گرفتن از تاریخ و با بصیرت تمام می‌دانند که اگر روی پای خود نایستند و مقتدر و قوی نشوند، کشورهایی مثل آمریکا که مصداق باطل هستند به آنها کمک نخواهند کرد.

وی یادآور شد: بزرگترین چیزی که می‌تواند یک کشور را تهدید کند، جنگ است که ملت عزیز ما چه در جنگ تحمیلی و چه بعدها در صحنه‌های مختلف به ویژه در رودررویی با گروه‌هایی مثل داعش که قصدش تصرف ایران بود، سربلند بیرون آمده‌اند.

عباسقلی‌زاده تاکید کرد: دشمن از هیچ چیزی به اندازه قدرت و ایستادگی مردم یک کشور واهمه ندارد و این مساله در طول تاریخ انقلاب اسلامی بارها و بارها ثابت شده است.

وی بیان کرد: مردم و مسئولان ما تا زمانی که فرامین رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کارهایشان قرار داده‌اند، موفق بوده و پیشرفت کرده‌اند و هر جا فرمایشات ولایت کم اهمیت تلقی شده باشد، زیان دیده‌ایم.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: رهبر معظم انقلاب سالهاست شعار سال را بر محور مسائل اقتصادی و معیشت مردم نامگذاری می‌کنند ولی متاسفانه برخی از مسئولان بیشتر از آنکه گوششان به فرامین رهبر فرزانه انقلاب باشد، چشمشان به بیگانگان بوده است.

وی اضافه کرد: هر کشوری که به استکبار جهانی و آمریکا تکیه کرد و تصور این را داشت که می‌تواند با ارتباط با آمریکا پیشرفت می‌کند، دچار شکست شده که نمونه‌های بارز آن در منطقه کاملا مشخص است.

وی با اشاره به شکست هیمنه رژیم صهیونیستی در دنیا تصریح کرد: در مقابل کشورها و ملت‌هایی که مقاومت و ایستادگی را سرلوحه خود قرار داده‌اند، روز به روز پیشرفت کرده‌اند و دشمنان را به زانو درآورده‌اند که مصداق بارز آن امروز مردم مقاوم فلسطین هستند که اسرائیل را عاجز و ناتوان کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha