راه و رسم شهدا الگوی ما قرار گیرد
کد خبر: 4188054
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

راه و رسم شهدا الگوی ما قرار گیرد

فرمانده سپاه تبریز، با بیان اینکه شهدا همیشه حاضر بر اعمال ما بوده و این وعده الهی در کتاب آسمانی است که شهدا هرگز مرده به شمار نمی روند، اظهار کرد: بر همین اساس زندگی، راه و رسم رفتار و کردار شهدا باید همواره الگو و سرمشق ما برای زندگی فردی و اجتماعی باشد.

شادی، فرمانده سپاه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ عبدالله شادی، فرمانده سپاه تبریز، امروز، 24 آذرماه، در یادواره شهدای مدافع امنیت پایگاه شهید تصمیمی محله دانشسرای تبریز، با اشاره به ارزش و جایگاه بسیار رفیع شهدای مدافع امنیت در ایجاد آرامش و آسایش جامعه، گفت: این شهدای والامقام ثابت کرده و نشان دادند که مسیر و راه نورانی شهادت برای همیشه باز است. 

وی افزود: این شهدا که از جمله فرهیختگان و نوابغ علمی، معرفتی و دینی جامعه ما بودند برای رفاه حال و ایجاد و برقراری امنیت مبارزه با اغتشاشگران را بر سکوت و بی توجهی ترجیح دادند و در این مسیر به شهادت رسیدند.

شادی، با بیان اینکه شهدا همیشه حاضر بر اعمال ما بوده و این وعده الهی در کتاب آسمانی است که شهدا هرگز مرده به شمار نمی‌روند، اظهار کرد: بر همین اساس زندگی، راه و رسم رفتار و کردار شهدا باید همواره الگو و سرمشق ما برای زندگی فردی و اجتماعی باشد.

فرمانده سپاه تبریز، ادامه داد: بر همین مبنا رسالت و مسئولیت‌های بسیار بزرگ و خطیر بر گردن آحاد جامعه به خصوص مدیران و مسئولان در رده‌های مختلف وجود دارد که اگر در این زمینه هوشیار نبوده و بصیرت لازم را نداشته باشیم، بدون تردید روزهای ناگواری در پیش خواهیم داشت.

وی خدمت بی‌منت و صادقانه را از جمله ماموریت‌های مهم همه مدیران در جامعه اسلامی دانست و با تاکید بر اینکه باید فرهنگ جهادی در این مسیر جاری و ساری شود، یادآور شد: با توجه به هجمه‌های بسیار سنگین و بی‌وقفه فرهنگی علیه اسلام و انقلاب و تلاش بیگانگان برای ایجاد جدایی بین مردم و دولت، تلاش برای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار لازم و ضروری است.

انتهای پیام
captcha