دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید«سجودی» و جانباز «داداش‌زاده»
کد خبر: 4188723
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید«سجودی» و جانباز «داداش‌زاده»

شهردار تبریز به همراه عضو شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده شهید والامقام «کوروش سجودی سردرود» و جانباز سرافراز «محمد داداش‌زاده» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز، خانواده شهدا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، شامگاه 27 آذرماه، به همراه حکیمه غفوری، عضو شورای اسلامی شهر در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهید والامقام «کوروش سجودی سردرود» و جانباز سرافراز «محمد داداش‌زاده» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز در این دیدارها، با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا و جانبازان سرافراز به مثابه یادگاران جنگ در جامعه گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می‌داند همه ظرفیت‌های خود را در جهت معرفی شهدای والامقام و تکریم جایگاه جانبازان سرافراز دفاع مقدس به نسل جوانان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

وی با بیان اینکه با افزایش مشارکت شهروندی شاهد اداره بهتر شهر خواهیم بود، ادامه داد: هم‌نشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا، جانبازان سرافراز و ایثارگران پای ثابت برنامه‌های مدیران شهرداری تبریز است.

هوشیار، با بیان اینکه شهدای گرانقدر با ایثار و از خودگذشتگی خویش الگوی بی‌بدیل جامعه اسلامی هستند، تاکید کرد: بر این باوریم که خانواده شهدا نور و چراغ هر محفلی هستند و باید تا می‌توانیم از برکات حضورشان بهره بگیریم و قدردانی خود را از فداکاری و صبوری این عزیزان اعلام کنیم.

شهردار تبریز افزود: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می‌یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.

وی تصریح کرد: یقین داریم به برکت خون پربرکت شهدا و مجاهدت‌های آنها در راه حفظ استقلال و کیان کشور و دین مقدس اسلام، مسیر رشد و توسعه جامعه هموار بوده و تنها با همان تفکر انقلابی و جهادی می‌توان قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیمود.

در پایان، شهردار تبریز با اهدا لوح‌هایی جداگانه از خانواده‌ شهید والامقام «کوروش سجودی سردرود» و جانباز سرافراز محمد داداش‌زاده قدردانی کرد.

بسیجی شهید والامقام کوروش سجودی سردرود متولد پانزدهم شهریور سال ۱۳۴۸ در سردرود در تاریخ پانزدهم شهریور سال ۱۳۶۵ در شلمچه عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت رسید و جانباز سرافراز ۷۰ درصد محمد داداش‌زاده در بیست و دوم آذر سال ۱۳۴۳ در تبریز دیده به جهان گشوده و در تاریخ بیستم اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه جزیره مجنون شرق دجله به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام
captcha