توزیع عادلانه خدمات شهری‌ تبریز ارتقا یابد
کد خبر: 4191232
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
حجت‌الاسلام آل‌هاشم:

توزیع عادلانه خدمات شهری‌ تبریز ارتقا یابد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: تکریم ارباب‌ رجوع و توزیع متوازن و عادلانه خدمات باید مدنظر مدیران شهرداری تبریز قرار گیرد.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 11 دی‌ماه، در دیدار شهردار و مدیران شهرداری تبریز با وی، گفت: تکریم ارباب‌ رجوع و توزیع متوازن و عادلانه خدمات باید مدنظر مدیران شهرداری تبریز قرار گیرد.

وی با قدردانی از مجموعه خدمتگزار شهرداری، افزود: مردم ما همانطور که از کاستی‌ها گله دارند از اقدامات و کارهای خوب مسئولان نیز قدردانی می‌کنند و این رفتار نشان می دهد نگاه مردم به امور شهری از روی عدالت است.

آل‌هاشم سرانه پایین فضای سبز، فاصله گرفتن از معماری ایرانی و اسلامی، عدم مناسب‌‌سازی محیط شهری برای توان‌خواهان و کمبود سرویس بهداشتی عمومی را از ضعف‌ها و کمبودهای شهر تبریز اعلام و اظهار کرد: برای رفع این نواقص و ضعف ها باید برنامه‌ریزی شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه اطلاع‌‌رسانی در خصوص عملکرد و فعالیت‌های مسئولان به مردم باید در اولویت باشد، از شهردار و مدیران شهرداری خواست، اقدامات مهم و امیدآفرین خود را به اطلاع مردم برسانند زیرا مردم از شنیدن چنین اخباری به آینده کشور و نظام اسلامی امیدوارتر می شوند.

وی با اشاره به تأثیرات مثبت اقدام شهرداری تبریز در نصب روزشمار و تکمیل پل‌های نیمه تمام شهری در افکار عمومی، اظهار کرد: مردم ناظر و شاهد افتتاح چند پل، آغاز ساخت پل‌های جدید، اجرای سنگ فرش‌ها، حذف نمک پاشی و اجرای محلول پاشی و مسیرگشایی خیابان‌ها هستند و این اقدامات را به عنوان کارهای مثبت قبول می‌کنند.

آل‌هاشم گفت: در موضوع ترافیک و کمبود پارکینگ، جانمایی نامناسب برخی مشاغل و سد معبر مشکلاتی در شهر وجود دارد که علاوه بر شهرداری باید چند اداره و سازمان نیز برای حل این مشکلات وارد عمل شوند.

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه شاخص‌های پیشرفت شهری در سند چشم‌انداز ۲۰ ساله، سندهای ملی و منطقه‌ای بررسی و میزان موفقیت شهرداری ارزیابی می‌شود، ادامه داد: سنجش نیازها و ارزیابی عملکرد مدیران می‌تواند باعث پیشرفت کارها می‌شود.

وی همچنین از برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان، همایش پیرغلامان حسینی، همایش زنده‌نامان و همایش خانوادگی غدیرخم از سوی شهرداری تبریز قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha