استاندار آذربایجان‌شرقی به یاران شهیدش پیوست
کد خبر: 4194777
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

استاندار آذربایجان‌شرقی به یاران شهیدش پیوست

زین العابدین رضوی خرم، استاندار جهادی و انقلابی آذربایجان‌شرقی، پس از عمری مجاهدت در راه آرمان‌های نظام و انقلاب و تحمل جراحات ناشی از جنگ، لحظاتی قبل دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوست‌. 

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس، زین العابدین رضوی خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی پس از عمری مجاهدت در راه آرمان‌های نظام و انقلاب و تحمل جراحات ناشی از جنگ، لحظاتی قبل دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوست‌. 

استانداری آذربایجان‌شرقی، درگذشت این رزمنده خستگی‌ناپذیر و ولایی را محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مردم شریف استان و رئیس‌جمهور مردمی، تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بازماندگان آن بزرگمرد انقلابی، صبر جزیل و برای شادی روح وی، علو درجات را طلب می‌کند. 

جزییات آیین تشییع و تدفین آن فقید متعاقباً اعلام می‌شود. 

زین‌العابدین رضوی خرم (عابدین خرم) متولد 1345 و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک است. وی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت است که مراتب فرماندهی و مدیریت ارشد را از سال‌های ابتدایی دهه هفتاد در استان‌های آذربایجان‌غربی و شرقی طی کرده و عضویت مؤثر در شورای تأمین و شورای فرهنگ عمومی این استان‌ها را در کارنامه دارد.

وی همچنین در سوابق کاری‌‌ خود فرماندهی سپاه شهرستان خوی و جانشینی و فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان‌‌‌‌غربی را دارد و از دی ماه 1396 فرماندهی سپاه عاشورا را بر عهده گرفت.

عابدین خرم در 25 مهر 1400 با موافقت هیئت وزیران به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی در دولت سیزدهم و پانزدهمین استاندار این خطه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب شد.

خبرگزاری ایکنا درگذشت این مدیر انقلابی را به مردم استان ولایت‌مدار آذربایجان‌شرقی و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام
captcha