سردار خرم برای پیشرفت آذربایجان‌‌شرقی لحظه‌ای درنگ نکرد
کد خبر: 4195057
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
وزیر کشور:

سردار خرم برای پیشرفت آذربایجان‌‌شرقی لحظه‌ای درنگ نکرد

احمد وحیدی با بیان اینکه استاندار آذربایجان‌شرقی با صلابت، با قدرت و استوار بود، گفت: عابدین خرم با تدبیر و خلاقیت و نگاه بلند برای پیشرفت استان لحظه‌ای درنگ نکرد.

احمد وحیدی، وزیر کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، احمد وحیدی، وزیر کشور، امروز، اول بهمن‌ماه، در آیین تشییع «عابدین خرم» استاندار آذربایجان‌شرقی در تبریز، اظهار کرد: استاندار آذربایجان‌شرقی استانداری با صلابت، با قدرت و استوار بود که با تدبیر و خلاقیت و نگاه بلند برای پیشرفت استان لحظه‌ای درنگ نکرد.

وی با بیان اینکه امروز استاندار و فرمانده مقتدری را از دست دادیم، گفت: با سرداری خداحافظی می‌کنیم که عمر با برکت خود را جز به اخلاص برای خدا به سر نبرد و دائماً به یاد او بود و تا آخرین لحظه مسئولیت‌پذیر و در عرصه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نوآوری سرآمد بود.

وحیدی با بیان اینکه سردار خرم، هر جایی که نیاز بود، حضور داشت و برای مجاهدت، هیچ تأملی نمی‌کرد، افزود: عروج شهادت‌گونه مجاهد فی سبیل الله، سردار عزیز زین‌العابدین خرّم را به همه عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

وزیر کشور ادامه داد: مرحوم خرم در مبارزه با رژیم بعثی، تکفیری‌ها و تروریست‌ها و هرجایی که نیاز بود، مجاهدت کردند و آنگاه که مسئولیت سنگین استانداری را قبول مسئولیت کردند، با توجه به توکل به خدا این بار را پذیرفتند و با قدرت انجام وظیفه کردند.

وی ادامه داد: ایشان، بسیار پایدار در ایمان بودند و از ۱۲ سالگی با ایمان قوی وارد میدان مبارزه شدند.

وحیدی با بیان اینکه ایشان، برای دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلام عزیز تلاش کردند، افزود: ایشان، فردی ساده‌زیست و مردمدار و جانباز ۵۰ درصد بودند اما بیم نداشتند، جای تبریک دارد به جناب آقای خرّم عزیز که امروز نزد خدا در بهترین مکان قرار دارند.

وزیر کشور با بیان اینکه مرحوم در مسئولیت‌های مختلف و در سپاه عاشورا به عنوان فرمانده قوی و مقتدر خوش درخشید، گفت: در دوران مسئولیت استانداری نیز خیالمان راحت بود که ایشان هستند و باصلابت و قدرت و قلب محکم و استوار و با تدبیر، فهم، خلاقیت و نگاه بلند و همت برای پیشرفت استان لحظه‌ای درنگ نکردند.

وی اظهار کرد: در تمام مدت خدمت و حتی روزهای اخیر نیز بسیار جسمشان فرسوده شده بود، اما با اراده قوی کارها را اداره می‌کردند. هر وقت تماس می‌گرفتم که استراحت کنید، می‌گفتند که خوب هستم و کارم را انجام می‌دهم. اخیراً نیز ۲۰ روز پیش از جاده تبریز-میانه بازدیدی داشتند و همواره از پروژه‌های در دست اجرا بازدید می‌کردند و من در هر جایی که می‌دیدم، با تسلط وارد می‌شدند و احساس می‌کردیم که استاندار لایق، مبتکر و دلسوز هستند. امروز چنین استانداری را از دست دادیم و نیروهای مسلح نیز فرمانده مقتدری را از دست دادند.

انتهای پیام
captcha