​​​​​​​همایش پدران آسمانی در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 4195390
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

​​​​​​​همایش پدران آسمانی در تبریز برگزار می‌شود

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: به مناسبت سيزدهم رجب، سالروز ميلاد باسعادت اميرالمؤمنین حضرت علی(ع) و روز پدر، همايش پدران آسمانی در تبریز برگزار می‌شود.

علی اکبر سلمانی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید استان، علی اکبر سلمانی، سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، امروز، سوم بهمن‌ماه، در جمع مدیران این نهاد با بیان اینکه به مناسبت سيزدهم رجب، سالروز ميلاد باسعادت اميرالمؤمنین حضرت علی(ع) و روز پدر، همايش پدران آسمانی در تبریز برگزار می‌شود، گفت: این برنامه بعد از نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه، پنجم بهمن در مسجد آیت‌الله شهیدی تبریز واقع در میدان ساعت برگزار می‌شود.
 
وی قرائت دعای پرفیض کمیل، مولودی‌خوانی، سخنرانی و تجليل از پدران شهدا را از جمله برنامه‌های اين همايش مطرح کرد و افزود: سخنران ویژه این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز است.

سلمانی افزود: برگزاری همایش پدران آسمانی بستری مناسب برای تکریم مقام شهدای گرانقدر به عنوان پدران آسمانی و همچنین تقدیر از پدران بزرگوار شهداست که در تربیت، تعالی، تکامل و عروج آن مردان آسمانی نقشی بی‌بدیل و کم‏ نظیر ایفا کردند.
 
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، گفت: این همایش امسال پرشورتر از سال‌های گذشته و با هدف ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و پیوند آن با مناسبت‌های مذهبی، گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های شهدا، نهادینه کردن فرهنگ قدرشناسی و تکریم مقام پدر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha