نورافشانی تبریز در اعیاد مبارک رجب و جشن پیروزی انقلاب
کد خبر: 4195465
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

نورافشانی تبریز در اعیاد مبارک رجب و جشن پیروزی انقلاب

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و نورافشانی در نقاط مختلف شهر در مناسبت‌های میلاد حضرت امام علی(ع)، عید مبعث و همچنین گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

مهدی حافظ زاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مهدی حافظ‌‌زاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز، امروز، سوم بهمن‌ماه، در نشست هماهنگی مدیران امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز گفت: هم‌زمان با شب میلاد حضرت امام علی(ع) مراسم نورافشانی در میدان ساعت برگزار می‌شود و در عید بزرگ مبعث و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نقاط مختلف شهر که متعاقباً از سوی اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز اعلام می‌شود، شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و نورافشانی خواهد بود.

وی افزود: همچنین در عید بزرگ نیمه شعبان، شب ولادت حضرت ولیعصر(عج) برنامه‌های متنوع فرهنگی همراه با  نورافشانی در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.

حافظ زاده بر فضاسازی محیط شهری در مناسبت‌های اعیاد مبارک رجب، شعبان و دهه مبارک فجر تأکید و مطرح کرد: مناطق دهگانه شهرداری تبریز، سازمان‌های و شرکت‌های تابعه اقدام به فضاسازی محیط شهری در این ایام خواهند کرد.

وی با اشاره به ضرورت پاسخگویی به مطالبات شهروندان گفت: مطالبات مردمی و مشکلات محلات که توسط شهروندان و از طریق استودیو شهر و یا صفحات مجازی رسانه‌های محلی طرح می‌شود، باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری و نتیجه آن توسط مدیران امور ارتباطات شهرداری به شهروندان اعلام شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز، با اشاره به ضرورت تعامل مثبت مدیران ارتباطات مجموعه شهرداری با رسانه‌ها گفت: اخبار و کلیپ‌های تولید شده عملکرد شهرداری تبریز باید به بهترین شکل ممکن در رسانه‌های محلی، روزنامه‌ها و خبرگزاری ها منتشر شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر اهمیت اطلاع‌رسانی پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی شده شهرداری تبریز در روزهای آینده تأکید و تصریح کرد: هم‌زمان با دهه فجر امسال ۳۰ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری تبریز با هزار و ۵۷۵ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری می‌رسد و در کنار آن ۹ پروژه دیگر با ۵۵۱ میلیارد تومان اعتبارکلنگ‌زنی‌ می‌شود که ضرورت دارد مدیران امور ارتباطات مجموعه شهرداری نسبت به اطلاع‌رسانی دقیق در این زمینه اقدام کنند.

حافظ زاده، در پایان ضمن قدردانی از زحمات مدیران امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز در سال جاری اظهار کرد: عملکرد مدیران امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز با شاخص‌هایی همچون پاسخگویی به مطالبات شهروندان، فضاسازی محیط شهری، همکاری با برنامه تلویزیونی تبریزیم، تولید اخبار، تعامل با رسانه‌ها و تولید کلیپ و محتوا از عملکرد مجموعه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در پنجمین دور از قرارهای خدمت شهرداری از سوی شهردار تبریز مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha