استاندار آذربایجان‌شرقی در خیابان‌های برفی تبریز
کد خبر: 4195831
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

استاندار آذربایجان‌شرقی در خیابان‌های برفی تبریز

استاندار آذربایجان‌شرقی با حضور در خیابان‌های تبریز پای صحبت‌های شهروندان درباره مشکلات ناشی از را بندان ایستاد.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی امشب با حضور در خیابان‌های تبریز و مسیر اتوبوس‌های تندرو با جمعی از کسانی که به انتظار اتوبوس ایستاده بودند پای صحبت‌های شهروندان درباره مشکلات ناشی از راه بندان ایستاد. 

وی با بیان اینکه از بابت مشکلات پیش آمده ناشی از راه بندان شرمنده شما هستیم، با چند تن از رانندگان اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی نیز صحبت کرد. 

رحمتی، با قدردانی از زحمات رانندگان اتوبوس‌های شرکت واحدها، دستورات لازم را برای تسهیل در انتقال مسافران منتظر در ایستگاه های اتوبوس صادر کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با حضور در مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پشت دوربین‌های رصد جادهه‌ای  نشست. 

وی در این بازدید که حدود یک ساعت طول کشید، به صورت موردی وضعیت بارش برف و تردد خودروها در آزادراه پیامبر اعظم (ص)، بزرگراه تبریز-اهر و گردنه‌های آن را بررسی کرد. 

رحمتی در این بازدید همچنین پشت تلفن پاسخگویی مرکز مدیریت راههای استان (۱۴۱) قرار گرفت و با شماری از رانندگان خودروها و شهروندان درباره وضعیت راههای آذربایجان‌شرقی گفت‌وگو کرد. 

انتهای پیام
captcha