انقلاب اسلامی ایران خط مستمر بعثت نبوی است
کد خبر: 4197352
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

انقلاب اسلامی ایران خط مستمر بعثت نبوی است

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در واقع خط مستمر بعثت نبوی است، گفت: حضرت امام با اقتدار، شجاعت، فداکاری و اندیشه بلند خود توانست این خط بعثت را که در طول زمان کم رنگ شده بود، پررنگ کند.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، ۱۲ بهمن‌ماه، در آیین گرامیداشت دهه فجر در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز، با بیان اینکه امام خمینی (ره) جامعیت اسلام را در عمل نشان دادند و ثابت کردند که اسلام دین جامع است و این واقعیت در پیروزی انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسید، اظهار کرد: بر این اساس امام راحل به خصوص توانست ابعاد سیاسی و اجتماعی اسلام را پس از پیروزی انقلاب اسلامی احیا کند.

وی ادامه داد: انقلاب عظیم ایران در واقع خط مستمر بعثت نبوی است که حضرت امام با اقتدار، شجاعت، فداکاری و اندیشه بلند خود توانست این خط بعثت را که در طول زمان کم رنگ شده بود، پررنگ کند.

آل‌هاشم، تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) را مبارک خواند و گفت: بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی به مثابه بعثت نبوی در جهان معاصر رخ داد که در آن طرفداری از مظلومان و محرومان در راس قرار گرفت.

امام جمعه تبریز یادآور شد: همچنان که در صدر اسلام اشرار در برابر عظمت پیامبر اسلام صف کشیدند، با وقوع انقلاب اسلامی نیز تمام گردنکشان جهان در برابر بزرگی ملت ایران به صف شدند.

وی همچنین به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و از آحاد مردم درخواست کرد تا با احساس مسئولیت بیشتر در این عرصه مهم سیاسی و اجتماعی شرکت کرده و اجازه ندهند دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

انتهای پیام
captcha