دشمن تلاش می‌کند در تصمیم گیری درست مردم اختلال ایجاد کند
کد خبر: 4200027
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

دشمن تلاش می‌کند در تصمیم گیری درست مردم اختلال ایجاد کند

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه انتخابات از مظاهر حضور مردم در صحنه است، اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند تصویر مردم و افکار عمومی از نظام جمهوری اسلامی را مخدوش و در تصمیم گیری درست آنها اختلال ایجاد کند.

حسن حقیقیان، دبیر ستاد انتخابات آذرذبایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حسن حقیقیان، دبیر ستاد انتخابات استان، امروز، ۲۶ بهمن‌ماه، در سلسله نشست‌های «به سوی قله» با موضوع انتخابات که با حضور فعالان موسسات فرهنگی و هنری، کانون‌های تبلیغاتی، چاپخانه‌ها و رسانه‌های دیجیتال در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز، با تاکید بر اینکه انتخابات از مظاهر حضور مردم در صحنه است، اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند تصویر مردم و افکار عمومی از نظام جمهوری اسلامی را مخدوش و در تصمیم گیری درست آنها اختلال ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه نفع و ضرر انتخاب انسان به خود وی بر می‌گردد، افزود: در زمان کنونی جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های بین‌الملل و منطقه‌ای وارد حوزه‌هایی شده که این حوزه‌ها خط قرمز نظام سلطه است بنابراین با انجام توطئه‌ها و نقشه‌های مختلف علیه این نظام دشمنی می‌کند.

حقیقیان، گفت: نظام سلطه می‌خواهد با بهم زدن واقعیت‌ها و تغییر جریان حق و باطل، واقعیت‌های نظام جمهوری اسلامی را برعکس نشان دهد و مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات می‌توانند نقشه‌های آنها را نقش بر آب کنند.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه رسیدگی شورای نگهبان به شکایت‌های داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ادامه دارد، گفت: اسامی قطعی داوطلبان این دوره از انتخابات از سوی شورای نگهبان اول اسفند اعلام و دوم اسفند اسامی آنها از طریق آگهی منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: تبلیغات داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از روز گذشته 25 بهمن‌ماه آغاز شده و تبلیغات داوطلبان مجلس شورای اسلامی نیز سوم اسفند آغاز می شود و تا نهم اسفند ادامه می‌یابد.

انتهای پیام
captcha