۱۵ هزار نفر از آذربایجان‌شرقی اعزام راهیان نور می‌شوند
کد خبر: 4201386
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

۱۵ هزار نفر از آذربایجان‌شرقی اعزام راهیان نور می‌شوند

رئیس ستاد راهیان نور سپاه عاشورا، از اعزام ۱۵ هزار نفر از آذربایجان‌شرقی به راهیان نور خبر دادو گفت: این تعداد زائر در قالب 50 کاروان عازم این سفر معنوی می‌شوند.

کاروان راهیان نور، سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سرهنگ پاسدار کاظم قلعه، رئیس ستاد راهیان نور سپاه عاشورا، روز گذشته، دوم اسفندماه، در جمع خبرنگاران، از اعزام ۱۵ هزار نفر از مردم استان به اردوی راهیان نور جنوب خبر داد و گفت: این سفر معنوی و معرفتی از ۲۲ بهمن‌ماه سال‌جاری در قالب ۵۰ کاروان آغاز شده و تا قبل از ماه مبارک رمضان خاتمه خواهد یافت.

وی افزود: در دو هفته گذشته ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان محلات و اقشار به راهیان نور جنوب اعزام شده‌اند. در همین مدت  یک هزار نفر از دانشجویان استان نیز در این سفر حضور داشته‌اند.

سرهنگ قلعه، با بیان اینکه تا آغاز ماه مبارک رمضان میزان شرکت کنندگان در اردوی راهیان نور به پانزده هزار نفر خواهد رسید، افزود: امسال علاوه بر برگزاری اردوی راهیان نور جنوب، راهیان نور غرب نیز اجرا شده که ۱۲ هزار نفر از دانش‌آموزان در این اردو شرکت کردند.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه عاشورا، در تشریح اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: دفاع مقدس قله فضیلت‌های ملت ایران و الگوی عبور از مشکلات و سختی‌ها است. بر این اساس باید در قالب اردوی راهیان نور این برجستگی به نسل‌های جدید نشان داده شده و معارف دفاع مقدس در یک فضای معنوی و واقعی به نسل جوان انتقال داده شود.

انتهای پیام
captcha