انتخابات از مولفه‌های مهم قدرت نظام اسلامی است
کد خبر: 4202525
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷

انتخابات از مولفه‌های مهم قدرت نظام اسلامی است

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه یکی از بسترهای زمینه ساز دولت اسلامی در تراز ظهور حضرت ولی عصر(عج) انتخابات است، گفت: انتخابات از مولفه‌های مهم قدرت نظام اسلامی است که می‌تواند جمهوری اسلامی را در برابر تهدیدات دشمن بیمه کند.

امیرسرتیپ خداداد فلاح،معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی شمالغرب ارتش، امیرسرتیپ خداداد فلاح، معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امروز، نهم اسفندماه، در نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه یکی از بسترهای زمینه ساز دولت اسلامی در تراز ظهور حضرت ولی عصر(عج) انتخابات است، گفت: انتخابات از مولفه‌های مهم قدرت نظام اسلامی است که می‌تواند جمهوری اسلامی را در برابر تهدیدات دشمن بیمه کند.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های نوظهور عصر حاضر است که دموکراسی غرب را با حکمرانی مردم سالاری دینی خود به چالش کشیده است.

فلاح، در ادامه به دیدار فرماندهی معظم کل قوا با کارکنان نیروی هوایی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز کارکنان نیروهای مسلح به عنوان خواص جامعه باید مشارکت‌آفرین در انتخابات اسفندماه امسال باشند.

وی با بیان اینکه از عوامل اصلی و اساسی بقا و پیشرفت جمهوری اسلامی برون داد انتخابات است،  بیان کرد: باید با مشارکت بالا و انتخاب فرد اصلح مسیر پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کرده و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم. 

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: راهبرد دشمن تحریم انتخابات است و با استفاده از تمام ابزار و رسانه‌های خود به دنبال از بین بردن مقبولیت مردمی جمهوری اسلامی و کاهش نقش ایران اسلامی در عرصه روابط بین‌الملل است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات خون جدیدی را در شریان‌های جمهوری اسلامی جاری خواهد کرد، گفت: مشارکت بالا در انتخابات قدرت چانه‌زنی را در ایران افزایش خواهد داد و راه برای حل بسیاری از مشکلات کشور هموار خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha